missmas Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 sier nemlig farvel til litium. får resept på lamictal idag og skal bytte ut litium med lamictal siden jeg ikke går ned i vekt selv om jeg har kuttet cola. litium har hjulpet meg noe enormt, så det er skummelt, men verdt et forsøk. kan ikke nærme meg 90 kg med stormskritt når jeg egentlig skal veie 50. blir spennende å se om det hjelper på vekta. men det tror jeg det vil... 0 Siter
missmas Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 så har legen ombestemt seg og jeg får ikke lamictal! skal bli henvist til ernæringsfysiolog men hva hjelper vel det!! spiste etter kostplan da jeg var innlagt uten å gå ned et gram selv om jeg trente! 0 Siter
XbellaX Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 så har legen ombestemt seg og jeg får ikke lamictal! skal bli henvist til ernæringsfysiolog men hva hjelper vel det!! spiste etter kostplan da jeg var innlagt uten å gå ned et gram selv om jeg trente! Selv om overvekten blir et tilleggsproblem kan jeg forstå din lege når litium har hatt såpass god effekt på deg. Hva slags kost spiser du, hvor ofte og hvordan trener du? 0 Siter
missmas Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 Selv om overvekten blir et tilleggsproblem kan jeg forstå din lege når litium har hatt såpass god effekt på deg. Hva slags kost spiser du, hvor ofte og hvordan trener du? spise brød, middagsmat og noe frukt. må tydeligvis over på lavkarbo!!!! eller slutte på litium og bli suicidal. alt for å bli tynn? 0 Siter
missmas Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 trener spinning, cardio energy, zumba, love2dance, running på elixia 0 Siter
XbellaX Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 spise brød, middagsmat og noe frukt. må tydeligvis over på lavkarbo!!!! eller slutte på litium og bli suicidal. alt for å bli tynn? Hva slags brød, hva slags middagsmat? Du skal ikke skjære bort alt av karbohydrater, kvitt deg med de raske. 0 Siter
XbellaX Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 trener spinning, cardio energy, zumba, love2dance, running på elixia Det er mer enn hva jeg orker.. men det hjelper lite om du spiser feil. 0 Siter
missmas Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 hvorfor raste jeg ned 20 kg da jeg sluttet på seroquel og zyprexa osv da ved hjelp av trening? fordi jeg kuttet all overspisingen av junk food. men nå har jeg jo ingen overspising av junk food, og treningen hjelper INGENTING.... 0 Siter
XbellaX Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 hvorfor raste jeg ned 20 kg da jeg sluttet på seroquel og zyprexa osv da ved hjelp av trening? fordi jeg kuttet all overspisingen av junk food. men nå har jeg jo ingen overspising av junk food, og treningen hjelper INGENTING.... Overvekt som bivirkning er definitivt helt pyton, jeg føler med deg. Ta i mot hjelpen om ernæringsfysiolog. Lag en ukes plan og snakk med ham/henne. Prøv, du har ingenting å tape på å gi det et forsøk. Fungerer det ikke går du til din fastlege på nytt. 0 Siter
missmas Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 Det er bare så rart at colakutt hjalp før sommern. Da gikk jeg ned. Så hadde jeg tilbakefall og gikk opp ennå mer. Har kuttet igjen, og nå hjelper det ikke lenger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.