Legacy Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Det siste året har vært preget av depresjon og angst. Jeg har fått god hjelp med medisiner og terapi hos psykolog. Nå har jeg det egentlig bra og har vært det de siste månedene, men så var spørsmålet da. Er jeg egentlig frisk når jeg fremdeles tar medisiner ? Sist jeg var hos legen så spurte jeg hvor lenge jeg måtte ha medisinene. Svaret jeg fikk var " lenge" Hvor lenge er vanlig å bruke medisiner etter en føler seg bra ? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Det er mest en definisjonssak. Er en person med hypotyreose som tar Levaxin frisk. Hva med en diabetiker som tar insulin? Jeg vil si at en som er frisk med medisiner er frisk. 0 Siter
Legacy Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 Takk for svar. Jeg tok poenget ditt :-) Det var vel bare litt såret stolthet. Jeg er egentlig veldig glad for å være frisk. Hvis det er medisiner som holder meg frisk så får jeg heller akseptere det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.