Caylee Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Det er utrolig fllaue og for personlige spørsmål.. og psykologen skal se svarene. Har nesten lyst til å krysse av noe helt annet enn sannheten. Dette gjelder også sekuselle spørsmål. Syns det er helt unødvendig å ha slike spørsmål..Og ja jeg syns seksuelle spørsmål og alt med sekualitet er ekkelt. Det er også noen spørsmål om andre ting som vis jeg svarer helt ærlig kommer jeg til å virke som en psykopat og dramaqueen Tanker? 0 Siter
larimar Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Du kan ikke forvente å få ordentlig hjelp hvis du ikke er ærlig. Prøv å ikke tenk så mye på det. Svar på spørsmålene som om ingen andre enn du kommer til å lese de og bestem deg for å levere det inn uansett hva. Psykologen din har nok sett det meste før, svarene dine kommer nok ikke som noe sjokk for han/henne. Spørsmål om seksualitet er nok spesielt vanskelig for mange å svare på, men dette er psykologen din vandt med å snakke om 0 Siter
Caylee Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 Du kan ikke forvente å få ordentlig hjelp hvis du ikke er ærlig. Prøv å ikke tenk så mye på det. Svar på spørsmålene som om ingen andre enn du kommer til å lese de og bestem deg for å levere det inn uansett hva. Psykologen din har nok sett det meste før, svarene dine kommer nok ikke som noe sjokk for han/henne. Spørsmål om seksualitet er nok spesielt vanskelig for mange å svare på, men dette er psykologen din vandt med å snakke om Takk for godt råd. Det var smart. Å tenke når jeg krysser av at bare jeg vil se det. Ja, det er nok fler enn man tror som syns det er vanskelig. Tror jeg skal ta opp tankene rundt det med hun. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Dette klarer du hvis du bare går inn for det. Anonymous poster hash: 8a594...0db 0 Siter
Caylee Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Skrevet 30. desember 2014 Dette klarer du hvis du bare går inn for det. Anonymous poster hash: 8a594...0db Ja håper det Tror jeg skal vurdere å vente med noen av spørsmålene til neste time 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.