Gå til innhold

Hvorfor fant de meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne bare ligget der i snøen og sovnet inn.. Det er noen dette skjer med hvert år, bare at noen sovner inn fordi ingen hjelper. Enten fordi de ikke vil eller fordi ingen finner dem liggende sånn midt på natta.

Jeg skjønner ikke hvorfor de ville hjelpe meg. Jeg så sikkert ut som en idiot. Jeg gikk ikke i normal kjole, men hadde kledd meg ut som Alice i eventyrland  (ja seriøst)

Hvorfor ble jeg hjulpet når så mange andre ikke blir det?

Er selvfølgelig takknemlig. Har lyst til å sende en blomst men er urettferdig. For noen blir det forsent :-(

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Caylee

29

• skrevet

14

• XbellaX

6

• Trollings

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg kunne bare ligget der i snøen og sovnet inn.. Det er noen dette skjer med hvert år, bare at noen sovner inn fordi ingen hjelper. Enten fordi de ikke vil eller fordi ingen finner dem liggende sånn midt på natta.

Jeg skjønner ikke hvorfor de ville hjelpe meg. Jeg så sikkert ut som en idiot. Jeg gikk ikke i normal kjole, men hadde kledd meg ut som Alice i eventyrland  (ja seriøst)

Hvorfor ble jeg hjulpet når så mange andre ikke blir det?

Er selvfølgelig takknemlig. Har lyst til å sende en blomst men er urettferdig. For noen blir det forsent :-(

Det finnes hundrevis av andre måter å ta livet sitt på enn å vandre rundt som Alice i eventyrland og ville sovne inn i snøen. Hvorfor utsette andre mennesker for din umodne utagering? 

Skrevet

Hvorfor utsette andre mennesker for din umodne utagering? 

Tror hun skjønner det, ellers ville hun nok ha sendt blomster. Hun gir jo hundringser til rumenerne ffs.

Skrevet (endret)

Det finnes hundrevis av andre måter å ta livet sitt på enn å vandre rundt som Alice i eventyrland og ville sovne inn i snøen. Hvorfor utsette andre mennesker for din umodne utagering? 

Du har misforstått.

Det som skjedde den natten var absolutt ikke planen. Jeg var på kostymefest, drakk masse sprit, ble såret og bare gikk derfra alene

Det var et uhell, det var ikke et selvmordsførsøk selvom det kunne endt verre. Hvorfor mener du jeg er umoden?

Endret av Caylee
Skrevet (endret)

Du har misforstått.

Det som skjedde den natten var absolutt ikke planen. Jeg var på kostymefest, drakk masse sprit, ble såret og bare gikk derfra alene

Det var et uhell, det var ikke et selvmordsførsøk selvom det kunne endt verre. Hvorfor mener du jeg er umoden?

Fordi jeg tolket det som et selvmordsforsøk, heldigvis tok jeg litt feil.

Endret av XbellaX
Skrevet

Du har misforstått.

Du sier "fylla har skylda"? Eller misforstår jeg nå...

Skrevet

Tror hun skjønner det, ellers ville hun nok ha sendt blomster. Hun gir jo hundringser til rumenerne ffs.

Jeg vurderer sende blomster. Er jeg egoist som ikke har gjort det?

Ja, men har sluttet med det nå. De ble veldig glade da

Skrevet

Jeg vurderer sende blomster. Er jeg egoist som ikke har gjort det?

Ja, men har sluttet med det nå. De ble veldig glade da

Nei du er ikke en egoistisk person, men kanskje du skammer deg litt i dette tilfellet?

Skrevet

Fordi jeg tolket det som et selvmordsforsøk, heldigvis tok jeg litt feil.

Det var fler enn deg som tolket det som selvmordsforsøk.

Legen jeg våknet satt ved siden av meg foreksempel

Så du mener hvis det hadde vært et selvmorsforsøk så hadde fortjent dø da eller?

Skrevet

Du sier "fylla har skylda"? Eller misforstår jeg nå...

Selvfølgelig er det jeg som har skylda selv. Men jetg gjorde det ikke med vilje.

Skrevet

Nei du er ikke en egoistisk person, men kanskje du skammer deg litt i dette tilfellet?

Hva mener du jeg skal skamme meg over?

Jeg planla ikke den natten at jeg skulle opp slik

Skrevet

Det var fler enn deg som tolket det som selvmordsforsøk.

Legen jeg våknet satt ved siden av meg foreksempel

Så du mener hvis det hadde vært et selvmorsforsøk så hadde fortjent dø da eller?

Hvordan i all verden får du det ut av det jeg har skrevet? 

Jeg synes det var fint at det ikke var et direkte selvmordsforsøk men at du var sterkt preget av alkohol, det var med andre ord tankeløst men ikke med vilje.

Skrevet

Går vel an å gjøre dumme ting selv om det ikke er planlagt?

Skrevet

Selvfølgelig er det jeg som har skylda selv. Men jetg gjorde det ikke med vilje.

Hvis du ikke gjorde det med vilje, hva er forklaringen da, om det ikke var rusmiddel?

Skrevet

Hvordan i all verden får du det ut av det jeg har skrevet? 

Jeg synes det var fint at det ikke var et direkte selvmordsforsøk men at du var sterkt preget av alkohol, det var med andre ord tankeløst men ikke med vilje.

Du skrev jo ista når du trodde det var selvmordsforsøk at "Det finnes hundrevis av andre måter å ta livet sitt på enn å vandre rundt som Alice i eventyrland og ville sovne inn i snøen. Hvorfor utsette andre mennesker for din umodne utagering?"

Direkte selvmordsforsøk? Det var absolutt ikke et selvmordsforsøk i det hele tatt.

Skrevet

Hvis du ikke gjorde det med vilje, hva er forklaringen da, om det ikke var rusmiddel?

Det går ann gjøre dumme ting, men jeg mente ikke gjøre en dum ting.

Jeg drakk mer enn jeg trodde. Jeg smakte litt av hvert, så hadde tydeligvis ikke styringen

Skrevet

Det går ann gjøre dumme ting, men jeg mente ikke gjøre en dum ting.

Jeg drakk mer enn jeg trodde. Jeg smakte litt av hvert, så hadde tydeligvis ikke styringen

Da var det forklaringen, da. At du drakk for mye. Det er umodent, men da lærte du at det er dumt. ;)

Hva diskuterer vi egentlig? Hm, gikk litt i surr her.

Skrevet

Du skrev jo ista når du trodde det var selvmordsforsøk at "Det finnes hundrevis av andre måter å ta livet sitt på enn å vandre rundt som Alice i eventyrland og ville sovne inn i snøen. Hvorfor utsette andre mennesker for din umodne utagering?"

Direkte selvmordsforsøk? Det var absolutt ikke et selvmordsforsøk i det hele tatt.

Det jeg mener er at dersom man ønsker å dø er det ikke nødvendig å utsette andre for den type "stunt", dette var når jeg tolket innlegget ditt som et selvmordsforsøk.

Du sier det ikke var et selvmordsforsøk, jeg vet ikke, du skriver at du ville bare sovne inn. Spiller det noen rolle?

Skrevet

Da var det forklaringen, da. At du drakk for mye. Det er umodent, men da lærte du at det er dumt. ;)

Hva diskuterer vi egentlig? Hm, gikk litt i surr her.

Ja, jeg lærte. Ikke drikk mye hvis du ikke vil dø. Lærte jeg.

Poenget var at det er urettferdig at hvorfor jeg ble funnet men mange andre blir det ikke. Og blomster.

Skrevet

Ja, jeg lærte. Ikke drikk mye hvis du ikke vil dø. Lærte jeg.

Poenget var at det er urettferdig at hvorfor jeg ble funnet men mange andre blir det ikke. Og blomster.

Du hadde vel litt flaks da, hvorfor er det urettferdig av den grunn? Ja du burde jo sende blomster igrunn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...