slabbedask Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Er man deprimert hvis man ikke ser noe poeng å sitte opp lenger og går og legger seg kl 21? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Er man deprimert hvis man ikke ser noe poeng å sitte opp lenger og går og legger seg kl 21? Jeg liker å legge meg i ni ti tiden og sove lenge, men ser på meg selv som lat for tiden og trøtt. Kan jo hende du er deprimert? 0 Siter
skrevet Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Man kan være det ja, men etter hva jeg forstår så er det tidlig oppvåkning som er kjernekjennetegnet på depresjon ift. søvn. 0 Siter
Bookworm Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Er man deprimert hvis man ikke ser noe poeng å sitte opp lenger og går og legger seg kl 21. Det bør vel være noen andre symptomer til stede også, før man kan si noe om dette skyldes depresjon eller ikke... 0 Siter
frosken Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Er man deprimert hvis man ikke ser noe poeng å sitte opp lenger og går og legger seg kl 21? Dersom hverdagen oppleves lite meningsfull eller slitsom, så kan det vel også være fristende å legge seg tidlig. 0 Siter
Caylee Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Er man deprimert hvis man ikke ser noe poeng å sitte opp lenger og går og legger seg kl 21? Spørs litt om det er når du er sliten, eller om det skjer ofte 0 Siter
Madelenemie Skrevet 30. desember 2014 Skrevet 30. desember 2014 Er man deprimert hvis man ikke ser noe poeng å sitte opp lenger og går og legger seg kl 21? Vet ikke, Selv har jeg begynt oftest å legge meg svært tidlig, jeg sover dårligere enn før og våkner på natten, står opp ved 04 tiden. Jeg har selv lurt på hvorfor jeg har fått denne irriterende endringene døgnrytme, men jeg har for tiden en del slit og sorger. Nå et sykt barn, og et barn som mobbes, og i begge tilfeller kjenner jeg meg nokså hjelpesløs og akene. Det er strev, og vonde følelser, lange brev, holde orden på datoer, ta riktige prøver, levere journaler, finne nye behandlinger:-( Jeg lurte av og til i høst , på om jeg var litt deprimert, men jeg har ikke tid til det, så jeg tror jeg er overarbeidet. Siden jeg har barn og barn med ekstra behov, fins det ingen tid, mulighet, anledning for meg å bli deprimert, så jeg tror sånt kan skyldes slitenhet bare. Om min mann døde måtte jeg fortsette, jeg kan ikke under noen omstendighet, ikke orke dagliglivet, sånn er det å ha barn og det ansvaret små mennesker medfører. Heldigvis klarer jeg ikke ha to tanker i hodet samtidig, så uansett hva det er så har jeg det fint, når jeg ser barnas glede og er med dem i juletiden:-) jul og fri har vært fint:-) 0 Siter
slabbedask Skrevet 31. desember 2014 Forfatter Skrevet 31. desember 2014 Jeg liker å legge meg i ni ti tiden og sove lenge, men ser på meg selv som lat for tiden og trøtt. Kan jo hende du er deprimert? Jeg vet ikke. Tok i hvertfall mer enn 4 timer å sovne, så kl 21 var alt for tidlig. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. desember 2014 Skrevet 31. desember 2014 Jeg vet ikke. Tok i hvertfall mer enn 4 timer å sovne, så kl 21 var alt for tidlig. Jeg er også ofte våken i sengen om nettene, bale det der. sover du lenge om morningen da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.