Gå til innhold

Godt nyttår!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vil jeg ønske NHD og alle andre her inne et godt nyttår!!! Håper det nye året blir supert og uten for mye sykdom og elendighet!! Klem til alle dolere :-)

Fare for at det blir noen likører i kveld, men det er jo lov i dag? Hehe :D

Skrevet

Godt nytt år til deg også :) og andre på dol og NHD.

Fare for at det blir vin og champagne her også, og det ser jeg frem til :D

Skal på fest, gleder meg ikke akkurat nå... men skal ha med meg både barn og bok og iphone og gode sko, så jeg tar meg mine turer/pauser.

Jeg kan gå hjem å gå tur med hunden, hvile litt, da det er i nærheten, men film må jeg vente med, jeg skal delta på hele kvelden, helt til rakettene, da gleder jeg meg til å gå hjem, sette meg i stolen og sende en sms til min psykiater.

Skrevet

Godt nytt år til deg også :) og andre på dol og NHD.

Fare for at det blir vin og champagne her også, og det ser jeg frem til :D

Skal på fest, gleder meg ikke akkurat nå... men skal ha med meg både barn og bok og iphone og gode sko, så jeg tar meg mine turer/pauser.

Jeg kan gå hjem å gå tur med hunden, hvile litt, da det er i nærheten, men film må jeg vente med, jeg skal delta på hele kvelden, helt til rakettene, da gleder jeg meg til å gå hjem, sette meg i stolen og sende en sms til min psykiater.

Kos deg masse i kveld :D Godt med litt pauser innimellom.

Skrevet

Jeg ønsker også alle sammen et riktig godt nyttår! Erfaringen tilsier at det blir omtrent likedan som i fjor, men det føles allikevel deilig med en ny start.

Tidligere i høst satte jeg opp fire gjennomførbare mål og de skal jeg også forfølge i 2015. Det blir ingen andre nyttårsforsetter på meg.

Vi skal ha en rolig og stille nyttårsaften hjemme hos oss. I natt regner jeg med å bli sjåfør for min mellomste sønn. Det er helt i orden. Jeg liker ikke tanken på å ha han rekende ute på en sånn kveld. Føler meg ikke trygg før jeg har ham trygt under vingene mine igjen.

Pusen vår får noian hver nyttårsaften pga rakettene. Da løper han og gjemmer seg under en seng og ligger der med store redde øyne. Det er vondt å se på. Det er ikke alle som setter pris på fyrverkeriet nei!

Jeg håper alle får en riktig hyggelig fest!

Skrevet (endret)

Riktig godt nytt år til alle sammen her inne :) og takk for all god hjelp som jeg har fått også i år :)

Endret av hww
Skrevet

Godt nytt år :-)

Jeg feirer med måte, det vil si en flaske rødvin, litt raketter, kalkun med waldorfsalat.

Har god tro om det nye året, og skal prøve å gjøre mitt beste. Fortsette å  jobbe med meg selv.

Bli mer kreativ, kanskje få meg en jobb, smile litt mer og være hyggelig mot andre. Forventer ikke veldig store framskritt

men bare at det går i den riktige retningen.

Skrevet (endret)

Godt nytt år ønskes alle , ta frem blanke ark og fargestifter! :) lettere sagt enn Gjort ?!

Vil for øvrig takke for all medmenneskelighet og konstruktive råd og motstand i året som gikk. Betydd svært mye for meg, tro det eller ei;)

Endret av En namnlaus
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Godt nyttår til alle :-)

Skrevet

Godt nytt år til dere alle!  :) Jeg er ikke blant de mest aktive her inne, men jeg setter stor pris på forumet og alle de fargerike personlighetene her. Et støttende, raust og lærerikt hjørne her på nettet, med stor grad av ærlighet, medmenneskelighet, kunnskap, erfaringer - og humor. Et fellesskap, hvor man kan føle seg litt mindre alene med livets utfordringer og smerten som følger med. Takk!   

Skrevet

Godt nytt år, nå som det er 2015:-)

Om ca 40 min skal jeg kjøre og hente på fest, noe jeg er veldig glad for,

det er en god start på et nytt år egentlig.

Og akkurat nå skal jeg legge meg litt med min lille, det er fint å være hjemme.

Skrevet

Da vil jeg ønske NHD og alle andre her inne et godt nyttår!!! Håper det nye året blir supert og uten for mye sykdom og elendighet!! Klem til alle dolere :-)

Godt nyttår til deg å :-)

Og alle på dol

Håper du hadde en fin kveld igår :)

Skrevet

Godt Nytt År til deg også Stjernestøv :-) 

stjernestøv
Skrevet

Godt nyttår til deg å :-)

Og alle på dol

Håper du hadde en fin kveld igår :)

Takk :-)

Det ble litt slitsomt men det er heldigvis bare en gang i året :-)

stjernestøv
Skrevet

Godt Nytt År til deg også Stjernestøv :-) 

Takk for det :-)

Skrevet

Takk :-)

Det ble litt slitsomt men det er heldigvis bare en gang i året :-)

Det er sant. Godt det ikke er slik hver dag

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...