Gondor Skrevet 31. desember 2014 Skrevet 31. desember 2014 ... jeg fant på sidene til Wake The Fuck Up: Your beliefs don't make you a better person, your behaviour does. Det går an å sette inn ordet "bad" også fordi mange av oss føler oss slemme, onde, intolerante, sure, bitre osv fra tid til annen eller hele tiden Da blir det: Your beliefs don't make you a bad person, your behaviour does. For meg er dette noe å strekke seg etter. Godt Nyttår! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. januar 2015 Skrevet 1. januar 2015 Svært viktig påpekning. Jeg har sagt det før på DOL, og jeg gjentar det gjerne: For andre er det kun det du sier og gjør som betyr noe. Hva du tenker og føler betyr kun noe for deg selv. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 1. januar 2015 Skrevet 1. januar 2015 (endret) ... jeg fant på sidene til Wake The Fuck Up: Your beliefs don't make you a better person, your behaviour does. Det går an å sette inn ordet "bad" også fordi mange av oss føler oss slemme, onde, intolerante, sure, bitre osv fra tid til annen eller hele tiden Da blir det: Your beliefs don't make you a bad person, your behaviour does. For meg er dette noe å strekke seg etter. Godt Nyttår! Fine ord:-) Godt nytt år til deg:-) Jeg hadde en flott nyttårsfeiring med familie og venner, var sjåfør i natt også:-) Både for gamle og unge, og unge som mistet bussen osv...:-) Jeg syns det er en del på dol som bør tenke mer på de ordene. Jeg tror jeg tenker sånn automatisk, det er ikke mye automatikk i meg ellers, tror jeg...? men akkurat sånn er lett for meg å tenke, syns det er rettlinjete/fornuftige tanker. Ellers har jeg brukt et nytt ord, Heisann! det har jeg skrevet i nesten alle nyttårshilsener nå, syns det ordet virker så friskt. Sånn feks ble det: Heisann! Godt nytt år, de beste ønsker for det nye året. Håper vi sees snart i det nye året! hilsen..... Jeg varierte litt mellom de frasene jeg kan og kjenner er ok og ment. Det startet ved at jeg våknet til en sms med ordet Heisann osv... så kopierte jeg det, for jeg kjente meg ganske Heisann hopp, da jeg våknet i sengen, det gjør jeg egentlig oftest om morgenen. rart jeg aldri har tenkt på det ordet før? En responderte på den der hilsen og mente den var NT og uvanlig for meg. Ja det er jeg helt enig i! Men fornyelse er jo ok, bare man vet hvem man er. Endret 1. januar 2015 av Madelenemie 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 Skrevet 1. januar 2015 Nils Håvard Dahl, psykiater, on 01 Jan 2015 - 08:41, said: Svært viktig påpekning. Jeg har sagt det før på DOL, og jeg gjentar det gjerne: For andre er det kun det du sier og gjør som betyr noe. Hva du tenker og føler betyr kun noe for deg selv. Kan ikke andre også merke hva du tenker og føler enkelte ganger? Tenker spesielt når tanker og følelser går i depressiv retning. Mange blir vel påvirket av hvordan andre har det uten at den som ikke har det bra trenger å si eller gjøre noe spesielt? Anonymous poster hash: e3c94...40e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.