Caylee Skrevet 1. januar 2015 Skrevet 1. januar 2015 Det svir i magen min. Er redd leveren er eller begyner å bli ødelagt. Itilegg banker hjertet mitt veldig ujevnt Iløpet av bare noen få minutter har den hoppet over slag og mye rart. Jeg begyner å lure om jeg er alvorlig fysisk syk. Hjertet banker så ujevnt at det er skremmende.. Jeg begyner også være redd jeg har tatt noen tabletter uten at jeg viste det selv. Husker vi snakket om paracet under festen og at vi alle må være forsiktge med det. 0 Siter
skrevet Skrevet 1. januar 2015 Skrevet 1. januar 2015 Hvis du tror du er alvorlig fysisk syk må du fra til legevakten... men hva tror du, sånn egentlig? Dette vet ikke forumet noe om... 0 Siter
XbellaX Skrevet 1. januar 2015 Skrevet 1. januar 2015 Det svir i magen min. Er redd leveren er eller begyner å bli ødelagt. Itilegg banker hjertet mitt veldig ujevnt Iløpet av bare noen få minutter har den hoppet over slag og mye rart. Jeg begyner å lure om jeg er alvorlig fysisk syk. Hjertet banker så ujevnt at det er skremmende.. Jeg begyner også være redd jeg har tatt noen tabletter uten at jeg viste det selv. Husker vi snakket om paracet under festen og at vi alle må være forsiktge med det. Drikk vann eller et glass melk, ta en varm dusj, se en film, og gå å legg deg. 0 Siter
frosken Skrevet 1. januar 2015 Skrevet 1. januar 2015 Det svir i magen min. Er redd leveren er eller begyner å bli ødelagt. Itilegg banker hjertet mitt veldig ujevnt Iløpet av bare noen få minutter har den hoppet over slag og mye rart. Jeg begyner å lure om jeg er alvorlig fysisk syk. Hjertet banker så ujevnt at det er skremmende.. Jeg begyner også være redd jeg har tatt noen tabletter uten at jeg viste det selv. Husker vi snakket om paracet under festen og at vi alle må være forsiktge med det. Sannsynligvis er du fyllesyk. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. januar 2015 Skrevet 1. januar 2015 Det svir i magen min. Er redd leveren er eller begyner å bli ødelagt. Itilegg banker hjertet mitt veldig ujevnt Iløpet av bare noen få minutter har den hoppet over slag og mye rart. Jeg begyner å lure om jeg er alvorlig fysisk syk. Hjertet banker så ujevnt at det er skremmende.. Jeg begyner også være redd jeg har tatt noen tabletter uten at jeg viste det selv. Husker vi snakket om paracet under festen og at vi alle må være forsiktge med det. Det er mye angst kan få oss til å tro. Jeg trodde jeg skulle kollapse i natt fordi hjertet banket så fort, hadde tatt noen likører så det var sikkert derfor. 0 Siter
Caylee Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Skrevet 1. januar 2015 Hvis du tror du er alvorlig fysisk syk må du fra til legevakten... men hva tror du, sånn egentlig? Dette vet ikke forumet noe om... Jeg vet ikke.. Håper det bare er fyllesyke. føler meg helt jævlig. Var så ille en stund at jeg nesten gråt. er så redd for å dø Men det kan være noe verre, er ganske redd for det. Hjertet mitt har vært sånn mye i det siste. Og jeg har ikke slitt med så ustabilt hjerte før. Lurer på om jeg har fått hjerteflimmer så er det jo leveren da.. er alltid redd den er mer skadet enn de sa 0 Siter
Caylee Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Skrevet 1. januar 2015 Drikk vann eller et glass melk, ta en varm dusj, se en film, og gå å legg deg. Jeg klarer ikke slappe av. Når jeg legger meg ned så blir hjertet mitt ustabilt og jeg får nesten ikke puste 0 Siter
Caylee Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Skrevet 1. januar 2015 Det er mye angst kan få oss til å tro. Jeg trodde jeg skulle kollapse i natt fordi hjertet banket så fort, hadde tatt noen likører så det var sikkert derfor. Dette er ikke angst :-( Hjertet er dårligere enn noensinne, hjertet banker unormalt ennå 0 Siter
frosken Skrevet 1. januar 2015 Skrevet 1. januar 2015 Dette er ikke angst :-( Hjertet er dårligere enn noensinne, hjertet banker unormalt ennå De fleste føler seg ordentlig dårlige når de har vært så fulle som du var i natt. 0 Siter
Caylee Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Skrevet 1. januar 2015 De fleste føler seg ordentlig dårlige når de har vært så fulle som du var i natt. Det er sant, men problemet her at hjertet mitt har vært sånn mye i det siste uten god grunn. Bare at nå er det ganger hundre 0 Siter
XbellaX Skrevet 1. januar 2015 Skrevet 1. januar 2015 Jeg klarer ikke slappe av. Når jeg legger meg ned så blir hjertet mitt ustabilt og jeg får nesten ikke puste Da får du heller sitte, ( å se en film for eksempel). Få i deg væske og gjerne et måltid om det frister. Du er fyllesyk, det overlever du. Gå å legg deg tidlig, noen timer søvn kurerer det meste. 0 Siter
Høstløv Skrevet 1. januar 2015 Skrevet 1. januar 2015 Jeg vet ikke.. Håper det bare er fyllesyke. føler meg helt jævlig. Var så ille en stund at jeg nesten gråt. er så redd for å dø Men det kan være noe verre, er ganske redd for det. Hjertet mitt har vært sånn mye i det siste. Og jeg har ikke slitt med så ustabilt hjerte før. Lurer på om jeg har fått hjerteflimmer så er det jo leveren da.. er alltid redd den er mer skadet enn de sa " Typiske symptomer på fyllesyke Tørste Tretthet, slapphet Kvalme Hodepine Hjertebank Nedsatt appetitt Svimmelhet Oppkast Angst Konsentrasjonsproblemer Magesmerter Løs avføring Kilder: Ole Andre Sivertsen og overlege Merete Vevelstad" Sitert fra: http://www.klikk.no/helse/velvare/kroppogsinn/article806194.ece Det virker som om du har en del av nevnte symptomer. God bedring! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. januar 2015 Skrevet 1. januar 2015 Dette er ikke angst :-( Hjertet er dårligere enn noensinne, hjertet banker unormalt ennå Jeg sier som frosken, hvis du var full i går er det ikke rart du er dårlig. 0 Siter
Caylee Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Skrevet 1. januar 2015 (endret) Da får du heller sitte, ( å se en film for eksempel). Få i deg væske og gjerne et måltid om det frister. Du er fyllesyk, det overlever du. Gå å legg deg tidlig, noen timer søvn kurerer det meste. Jeg er redd for å sove. tenk om jeg dør i søvne? Klarer ikke drikke noe lenger. Bare melk. Blir kvalm bare av å se brus, juice, saft. Vann liker jeg ikke lenger pågrunnav paracet. Men takk for gode råd Endret 1. januar 2015 av Caylee 0 Siter
Caylee Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Skrevet 1. januar 2015 " Typiske symptomer på fyllesyke Tørste Tretthet, slapphet Kvalme Hodepine Hjertebank Nedsatt appetitt Svimmelhet Oppkast Angst Konsentrasjonsproblemer Magesmerter Løs avføring Kilder: Ole Andre Sivertsen og overlege Merete Vevelstad" Sitert fra: http://www.klikk.no/helse/velvare/kroppogsinn/article806194.ece Det virker som om du har en del av nevnte symptomer. God bedring! Takk for listen, får håpe det er det 0 Siter
Gjest gjesteleser Skrevet 1. januar 2015 Skrevet 1. januar 2015 Det svir i magen fordi du drakk sprit i går. Drikk melk og spis brødskiver. Hjertet dunker fordi du er anspent og redd, og sannsynligvis også noe dehydrert etter fylla og oppkast i går. Drikk vann. Om du har tatt tabletter i natt har du sannsynligvis spydd dem opp igjen. Leveren din har det ok, men ville hatt det bedre uten spriten. Angst og fyllesyke er ingen god kombinasjon. Finn noe å gjøre som du må konsentrere deg om, les en bok, se en film eller spill et engasjerende spill. Hør på musikk som gjør deg glad. Pust med magen, senk skuldrene og slapp av i musklene. God bedring! 0 Siter
Caylee Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Skrevet 1. januar 2015 Det svir i magen fordi du drakk sprit i går. Drikk melk og spis brødskiver. Hjertet dunker fordi du er anspent og redd, og sannsynligvis også noe dehydrert etter fylla og oppkast i går. Drikk vann. Om du har tatt tabletter i natt har du sannsynligvis spydd dem opp igjen. Leveren din har det ok, men ville hatt det bedre uten spriten. Angst og fyllesyke er ingen god kombinasjon. Finn noe å gjøre som du må konsentrere deg om, les en bok, se en film eller spill et engasjerende spill. Hør på musikk som gjør deg glad. Pust med magen, senk skuldrene og slapp av i musklene. God bedring! Jeg klarer ikke spise noenting. tennene mine iser. Jeg har ikke hull var netopp hos tannlegen. Bare skikkelig sykeskader Om jeg drikker vann kommer jeg til å kaste opp. Vann smaker paracet. Men skjønte poenget ditt. Melk hjalp litt. Jeg tviler på det. Men er litt skummelt med "Tenk hvis" tanker. Tusen takk. skal prøve 0 Siter
Katt-ja Skrevet 1. januar 2015 Skrevet 1. januar 2015 Du er hjemme hos foreldrene dine, er du ikke? Kan du ikke snakke med dem - og sannsynligvis bli beroliget? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 Skrevet 1. januar 2015 Takk for listen, får håpe det er det Og så får du la være å drikke deg snydens full i fremtiden. Anonymous poster hash: fda2f...fbd 0 Siter
Caylee Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Skrevet 1. januar 2015 Du er hjemme hos foreldrene dine, er du ikke? Kan du ikke snakke med dem - og sannsynligvis bli beroliget? Har det. De har hjulpet meg mye idag, fikk for eksempel massage av mamma, hun er så god og snill 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.