Caylee Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Skrevet 1. januar 2015 Jeg har så dødsangst..Føler jeg ikke får puste noenganger og hjertet føles forsatt rart :/ 0 Siter
frosken Skrevet 1. januar 2015 Skrevet 1. januar 2015 Jeg har så dødsangst..Føler jeg ikke får puste noenganger og hjertet føles forsatt rart :/ Kan du gjøre noe for å få sove nå? Du vil sannsynligvis føle deg mye bedre i morgen - og forhåpentligvis blir det ganske lenge til neste gang du blir så full igjen ;-) 0 Siter
Caylee Skrevet 1. januar 2015 Forfatter Skrevet 1. januar 2015 Kan du gjøre noe for å få sove nå? Du vil sannsynligvis føle deg mye bedre i morgen - og forhåpentligvis blir det ganske lenge til neste gang du blir så full igjen ;-) Jeg føler at når jeg ligger så får jeg mindre puste og mer hjerteproblemer. Er redd for å legge meg idag, spesielt siden jeg noenganger opplever å våkne ved at jeg ikke får puste.. Det er komisk. Jeg er noenganger suicidal men samtidig redd for å dø. Det blir som boken "kollektivt selvmord" av Arto 0 Siter
frosken Skrevet 1. januar 2015 Skrevet 1. januar 2015 Jeg føler at når jeg ligger så får jeg mindre puste og mer hjerteproblemer. Er redd for å legge meg idag, spesielt siden jeg noenganger opplever å våkne ved at jeg ikke får puste.. Det er komisk. Jeg er noenganger suicidal men samtidig redd for å dø. Det blir som boken "kollektivt selvmord" av Arto Jeg er overbevist om at det er trygt for deg å sove nå. Prøv om du kan få til å sovne, det skal i alle fall jeg nå. God natt:-) 0 Siter
Caylee Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Skrevet 2. januar 2015 Jeg er overbevist om at det er trygt for deg å sove nå. Prøv om du kan få til å sovne, det skal i alle fall jeg nå. God natt:-) Håper du har rett. Takk for råd God natt til deg å 0 Siter
XbellaX Skrevet 2. januar 2015 Skrevet 2. januar 2015 Jeg føler at når jeg ligger så får jeg mindre puste og mer hjerteproblemer. Er redd for å legge meg idag, spesielt siden jeg noenganger opplever å våkne ved at jeg ikke får puste.. Det er komisk. Jeg er noenganger suicidal men samtidig redd for å dø. Det blir som boken "kollektivt selvmord" av Arto Det er straks 8 timer siden du postet hovedinnlegget. Du lever fortsatt.. :-) Gå å legg deg, hvil kaos-hodet ditt noen timer. 0 Siter
Caylee Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Skrevet 2. januar 2015 Det er straks 8 timer siden du postet hovedinnlegget. Du lever fortsatt.. :-) Gå å legg deg, hvil kaos-hodet ditt noen timer. Jeg begyner å bli veldig bekymret for leveren min.. For noen timer siden fikk jeg metallsmak i munnen og det er et symptom :-( 0 Siter
XbellaX Skrevet 2. januar 2015 Skrevet 2. januar 2015 Jeg begyner å bli veldig bekymret for leveren min.. For noen timer siden fikk jeg metallsmak i munnen og det er et symptom :-( I 8 timer har du sittet å gitt næring til angsten din fremfor å bruke hodet ditt. Ta en pause nå, så kan du heller bekymre deg videre i morgen. 0 Siter
Caylee Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Skrevet 2. januar 2015 I 8 timer har du sittet å gitt næring til angsten din fremfor å bruke hodet ditt. Ta en pause nå, så kan du heller bekymre deg videre i morgen. Sant.. Helst ikke. Jeg hater ha det sånn 0 Siter
skrevet Skrevet 2. januar 2015 Skrevet 2. januar 2015 Sånn går det når man ruser seg. Da får man problemer. Desverre. Stay clean...! (Men ta gjerne noen øl, det er kos.) 0 Siter
slabbedask Skrevet 2. januar 2015 Skrevet 2. januar 2015 Sånn går det når man ruser seg. Da får man problemer. Desverre. Stay clean...! 0 Siter
skrevet Skrevet 2. januar 2015 Skrevet 2. januar 2015 Motörhead... bør jeg høre på den, når jeg egentlig skal sove? Ok, da. 0 Siter
Trine Skrevet 2. januar 2015 Skrevet 2. januar 2015 Hvordan er formen i dag? Når man drikker så setter man leveren ute av spill. I følge en osteopat jeg gikk til før er visst det grunnen til at man får fylleangst. Stressenteret (eller hva han nå kalte det) sitter i leveren. Håper du fikk deg litt søvn og føler deg bedre i dag? Jeg merker nå at jeg er litt glad jeg tok det veldig med ro på nyttårsaften. Jeg kan nesten ikke drikke lenger uten å ha fylleangst og div andre plager i 1-2 dager etter. 0 Siter
Caylee Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Skrevet 2. januar 2015 Sånn går det når man ruser seg. Da får man problemer. Desverre. Stay clean...! (Men ta gjerne noen øl, det er kos.) Hehe, ja. å drikke formye er alltid dumt 0 Siter
Caylee Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Skrevet 2. januar 2015 (endret) Hvordan er formen i dag? Når man drikker så setter man leveren ute av spill. I følge en osteopat jeg gikk til før er visst det grunnen til at man får fylleangst. Stressenteret (eller hva han nå kalte det) sitter i leveren. Håper du fikk deg litt søvn og føler deg bedre i dag? Jeg merker nå at jeg er litt glad jeg tok det veldig med ro på nyttårsaften. Jeg kan nesten ikke drikke lenger uten å ha fylleangst og div andre plager i 1-2 dager etter. Jeg er heldigvis som vanlig igjen. Men alt i alt har det helt ærlig vært den verste dagen på lenge. Det har gått fra selvmord til innleggelse til å holde ut..tilbake til selvmord igjen, og slik forsetter det. Skolen om 2 dager.. har mer lyst til å dø istedenfor. Men er bare så redd døden. Jeg vil ikke noen av delene. Jeg er fanget i et dilemma. Det er bra du tok det med ro, det er det beste. Det skjønner jeg. Det er ikke akuratt noe behagelig, Håper du hadde en fin nyttårsaften, og at 2015 har startet litt bedre Endret 2. januar 2015 av Caylee 0 Siter
Trine Skrevet 3. januar 2015 Skrevet 3. januar 2015 Jeg er heldigvis som vanlig igjen. Men alt i alt har det helt ærlig vært den verste dagen på lenge. Det har gått fra selvmord til innleggelse til å holde ut..tilbake til selvmord igjen, og slik forsetter det. Skolen om 2 dager.. har mer lyst til å dø istedenfor. Men er bare så redd døden. Jeg vil ikke noen av delene. Jeg er fanget i et dilemma. Det er bra du tok det med ro, det er det beste. Det skjønner jeg. Det er ikke akuratt noe behagelig, Håper du hadde en fin nyttårsaften, og at 2015 har startet litt bedre Hadde forsåvidt en fin nyttårsaften, men nå er jeg sliten etter hyttetur med folk rundt meg hele tiden. Godt å høre at du er som vanlig igjen, vær snill mot leveren din fra nå av Prøv å ta en dag av gangen, så kommer du gradvis nærmere og mærmere målet. Det vil ikke alltid være like slitsomt som det er akkurat nå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.