Gå til innhold

Reduserer antipsyk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg senket dosen antipsykotika med 1/3. Senket 25% i juli, og jeg har ikke blitt gal ennå - eneste er at jeg har fått litt mer energi og motivasjon.

Så får vi se hvordan jeg sover fremover. :)

Men men.

Bare noe jeg tenkte på.

Skrevet

Heldig jeg klarer ikke senke dosen på min Abilify

Skrevet

Heldig jeg klarer ikke senke dosen på min Abilify

Vet ikke helt om det går. Prøvde noen dager i høst. Ble for lite søvn.

Men men.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Skrevet

jeg får sånn ubehag i hodet når jeg prøver reduserre... hjernen trekker seg inn i seg eslv... inntrykk blir for sterke. vanskelig å forklare.

Skrevet

jeg får sånn ubehag i hodet når jeg prøver reduserre... hjernen trekker seg inn i seg eslv... inntrykk blir for sterke. vanskelig å forklare.

Jeg begynte å oppleve noe som kanskje var det, etterhvert, sist gang jeg reduserte. Føltes som jeg skiftet den personen som opplever tingene, i øyeblikk, for så å skifte tilbake til meg selv. Slik at det (den perioden "i annen person") virket fremmed. Tror det heter depersonalisering. Er kanskje ikke det samme som det du opplever egentlig.

Natta. :)

Skrevet

Nei er dårlig til å forklare. Føles kanskje mer som om jeg blir "borte", og det er angst. Men tror det kanskje er abstinenser, for når jeg kuttet en annen gang hadde jeg perioder hvor "blikket" liksom fløyt utover, og biler jeg så stod først stille og så kom de med kule-fart. Men dette gikk jo over på noen dager... er ikke dette jeg har fått medisinene for.

Skrevet

Nå har jeg senket dosen antipsykotika med 1/3. Senket 25% i juli, og jeg har ikke blitt gal ennå - eneste er at jeg har fått litt mer energi og motivasjon.

Så får vi se hvordan jeg sover fremover. :)

Men men.

Bare noe jeg tenkte på.

Blir du ikke gal igjen er det vel bare å kjøre på, men søvn trenger du. Man kan bli gal av for lite søvn.

Jeg kuttet ut all antipsykotikum i høst og det gikk den veien høna sparker. Jeg ble skikkelig dårlig. Måtte himmelen falle i hodet på meg hvis jeg prøver meg på et kutt igjen. Jeg tror dog det er stor forskjell på å kutte ut helt og å bare redusere.

Lykke til!

Skrevet

Blir du ikke gal igjen er det vel bare å kjøre på, men søvn trenger du. Man kan bli gal av for lite søvn.

Jeg kuttet ut all antipsykotikum i høst og det gikk den veien høna sparker. Jeg ble skikkelig dårlig. Måtte himmelen falle i hodet på meg hvis jeg prøver meg på et kutt igjen. Jeg tror dog det er stor forskjell på å kutte ut helt og å bare redusere.

Lykke til!

Takk (for lykke til). :)

Ja, det er nok stor forskjell på bråslutt fra stor/normal dose og å senke dosen med bare så mye som den "minste" pilla har...

Tror egentlig ikke jeg trenger antipsykotika jeg, tror det jeg opplever når jeg kutter er abstinenser. :ph34r:

Skrevet

Merkelig... føler meg usedvanlig "pigg" i dag... var ikke tungt å dusje... :ph34r:

Men men.

Bare noe jeg tenkte på (må en vel muligens si.)

Skrevet

Merkelig... føler meg usedvanlig "pigg" i dag... var ikke tungt å dusje... :ph34r:

Men men.

Bare noe jeg tenkte på (må en vel muligens si.)

Lykke til vennen

Heier på deg

Skrevet

:ph34r:

Hvis du klager på at jeg jobber for 'mafian' og hacker datoren din så vet jeg hva jeg skal skylde på :P Neida :D

Skrevet

Hvis du klager på at jeg jobber for 'mafian' og hacker datoren din så vet jeg hva jeg skal skylde på :P Neida :D

Ja, det var det... nå er datainnbrudd og overvåking høyst reelt, da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...