jegogmeg Skrevet 2. januar 2015 Skrevet 2. januar 2015 (endret) I det siste så har jeg vært så deprimert ( på grensen til selvmordsdeprimert ) Jeg kan være så glad på dagen, men på kvelden eller natta så ligger jeg der å gråter nesten hver dag. så har jeg begynt å tenke på om jeg kanskje skal begynne hos psykolog. Men jeg er redd for at de synes jeg ikke er verdt det, ikke verdt å bruke tiden sin på. kanskje de tror at jeg gjør det for oppmerksomheten.. Jeg vet ikke om jeg er syk nok? Kanskje jeg tar plassen til en annen som trenger det mer? Egentlig så har jeg bare noen spørsmål også kunne jeg tenke meg å ha noen å snakke med om ting jeg ikke får ut av hodet. Og er det mulig å sende melding til fastlegen på nett/mobil viss man bare har 1 spørsmål eller MÅ man få time å dra ned å snakke? Endret 2. januar 2015 av jegogmeg 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. januar 2015 Skrevet 2. januar 2015 De som får plass er "syke nok". Ikke la prioritering være en sak for deg. Det ordner behandlerne. Ja, søk hjelp hos en psykolog. Det kan gjøre deg godt. Det tror jeg er opp til fastlegen din. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.