Gjest Skrevet 2. januar 2015 Skrevet 2. januar 2015 Terapien setter ofte i gang vonde følelser hos meg. Og disse følelsene har jeg automatisk koblet til min personlighet. Er det slik for alle som går i terapi? Jeg har vokst mye på det da. Men det har ikke vært lett til tider. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. januar 2015 Skrevet 2. januar 2015 Terapien setter ofte i gang vonde følelser hos meg. Og disse følelsene har jeg automatisk koblet til min personlighet. Er det slik for alle som går i terapi? Jeg har vokst mye på det da. Men det har ikke vært lett til tider. Jeg kan bli litt sliten etter timene, men tror det er fordi det er snakking i en time og jeg må være sosial. 0 Siter
XbellaX Skrevet 2. januar 2015 Skrevet 2. januar 2015 Terapien setter ofte i gang vonde følelser hos meg. Og disse følelsene har jeg automatisk koblet til min personlighet. Er det slik for alle som går i terapi? Jeg har vokst mye på det da. Men det har ikke vært lett til tider. Det er normalt at terapi kan utløse vonde følelser. Jeg vet ikke om jeg helt skjønner hva du mener med at du automatisk kobler vonde følelser til din personlighet, beklager. Hvordan opplever du ellers behandlingen? Jeg ser ihvertfall stor fremgang på DOL med deg, jeg håper også ditt RL gjenspeiler litt av dette. 0 Siter
Gjest Skrevet 3. januar 2015 Skrevet 3. januar 2015 Det er normalt at terapi kan utløse vonde følelser. Jeg vet ikke om jeg helt skjønner hva du mener med at du automatisk kobler vonde følelser til din personlighet, beklager. Hvordan opplever du ellers behandlingen? Jeg ser ihvertfall stor fremgang på DOL med deg, jeg håper også ditt RL gjenspeiler litt av dette. Jeg er kjempefornøyd med behandlingen, den har hjulpet meg veldig mye 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.