Gå til innhold

"Tulling"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelig det der med "Styggen på ryggen".

"Føles som jeg er i helvete. Styggen på ryggen har blitt en av mine nærmeste. På skulderen min og minner meg på. Jævla skeis det'erre livet mitt går. Er det rart jeg er redd. Når Styggen på ryggen er han jeg prater med mest? Oppå skulder'n min og sier at jeg kommer ingen vei her i livet" Det er akkurat sånn det er.

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• skrevet

30

• Caylee

12

• Trine

8

• FGT

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet
  skrevet skrev (På 4.1.2015 den 12.21):

Jeg syns jeg har det bra, jeg.

Om du syns du har det bra, spiller det da noen rolle om andre tenker du er en tulling eller ikke?

Skrevet
  Trine skrev (På 4.1.2015 den 12.29):

Om du syns du har det bra, spiller det da noen rolle om andre tenker du er en tulling eller ikke?

Ja... hadde vært bedre (liv) om jeg hadde noe med andre å gjøre...

Skrevet
  skrevet skrev (På 4.1.2015 den 12.31):

Ja... hadde vært bedre (liv) om jeg hadde noe med andre å gjøre...

Har du ikke noe med noen å gjøre?

Skrevet
  Trine skrev (På 4.1.2015 den 12.35):

Har du ikke noe med noen å gjøre?

Jo, noen. Foreldrene mine. Psykiateren på DPS. Fastlegen av og til. Ellers er det jo "hei" og "takk" med de på Rema1000.

Skrevet
  skrevet skrev (På 4.1.2015 den 12.37):

Jo, noen. Foreldrene mine. Psykiateren på DPS. Fastlegen av og til. Ellers er det jo "hei" og "takk" med de på Rema1000.

Trenger du fler? Noen ar jo avhhengig av å ha mange mennesker å forholde seg til, jeg vil ha færrest mulig, så det er litt vanskelig for meg å forstå hvorfor folk trenger så stor omgangskrets.

Skrevet
  Trine skrev (På 4.1.2015 den 13.00):

Trenger du fler? Noen ar jo avhhengig av å ha mange mennesker å forholde seg til, jeg vil ha færrest mulig, så det er litt vanskelig for meg å forstå hvorfor folk trenger så stor omgangskrets.

Hadde kanskje vært ok å vært litt sosial ja, med andre enn foreldrene mine. Men man må selvsagt ikke det.

Skrevet

Nå har jeg gått en times tur i kulda. Føler meg bare litt kvikkere. Skulle ønske jeg kunne "dra på noe". Det er drittkjedelig her, blir helt i dårlig humør.

Men men, når vi ligger under jorden merker vi ikke fra eller til...

Skrevet
  skrevet skrev (På 4.1.2015 den 13.10):

Hadde kanskje vært ok å vært litt sosial ja, med andre enn foreldrene mine. Men man må selvsagt ikke det.

Forstår at du gjerne skulle vært sosial med fler enn foreldrene dine. Men man må nesten finne på noe om man skal møte andre mennesker. Jeg har hund som jeg trener og møter mennesker på den måten. Det passer fint for meg siden hobbyen min er hund og når jeg drar på trening kan jeg bruke tid på han når jeg vil det og prate med andre når jeg vil det. Jeg har egentlig ikke noen gode ideer om hva du kan finne på for det kommer jo an på hva du liker å gjøre, men det er egentlig bare fantasien som setter grenser.

Skrevet
  Trine skrev (På 4.1.2015 den 18.26):

Forstår at du gjerne skulle vært sosial med fler enn foreldrene dine. Men man må nesten finne på noe om man skal møte andre mennesker. Jeg har hund som jeg trener og møter mennesker på den måten. Det passer fint for meg siden hobbyen min er hund og når jeg drar på trening kan jeg bruke tid på han når jeg vil det og prate med andre når jeg vil det. Jeg har egentlig ikke noen gode ideer om hva du kan finne på for det kommer jo an på hva du liker å gjøre, men det er egentlig bare fantasien som setter grenser.

Skulle gjerne vært i en nerdegjeng... :) Det hadde kanskje inspirert meg til å nerde enda mer.

Skrevet
  skrevet skrev (På 4.1.2015 den 19.33):

Skulle gjerne vært i en nerdegjeng... :) Det hadde kanskje inspirert meg til å nerde enda mer.

Det finnes mange nerdegjenger, men det er vel mest på nettet kanskje.

Skrevet

Er du interessert i ølbrygging? Det er en fin hobby, og resultatet er slett ikke ueffent. Kan fort bli nerdete også.

AnonymBruker
Skrevet
  Trine skrev (På 4.1.2015 den 19.53):

Det finnes mange nerdegjenger, men det er vel mest på nettet kanskje.

Nerding er overvudert.

Anonymous poster hash: 97fb7...09c

Skrevet

Hehe, har interesser, men de er asosiale... og nei, nerding er ikke overvurdert. :P Vi kan sitte på DOL pga nerding.

Skrevet
  Trollings skrev (På 5.1.2015 den 1.14):

Tulling is what tulling does

Mø.

Skrevet
  skrevet skrev (På 5.1.2015 den 1.16):

Mø.

Bare fikk det ordtaket på hjernen, er litt overtrøtt

Men at folk tror du er en tulling som kopierer andre det tviler jeg sterkt på

Skrevet
  Trollings skrev (På 5.1.2015 den 1.18):

Bare fikk det ordtaket på hjernen, er litt overtrøtt

Men at folk tror du er en tulling som kopierer andre det tviler jeg sterkt på

Joa. Nei jeg er trøtt og lei. Så natta.

Skrevet
  skrevet skrev (På 5.1.2015 den 1.20):

Joa. Nei jeg er trøtt og lei. Så natta.

Nattaklemz

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...