missmas Skrevet 4. januar 2015 Skrevet 4. januar 2015 For over et år siden sluttet jeg på Abilify, bråkuttet. Det gikk greit en måned tror jeg om jeg husker riktig. Men så plutselig, da jeg var på bussen på vei hjem, så begynte alt å suse og inntrykkene bare overflommet hjernen min. Fra da ble jeg nærmest sengeliggende, bare kom meg opp for å spise mat jeg vanligvis bestilte på døra eller kjøpte noe junk i nærheten. Måtte beskytte hodet mitt som spinnet rundt. Følte for å ta på meg en hjelm eller en lue for å roe ned hjernen og beskytte den. Veldig vanskelig å forklare. Jeg ble innlagt og de sa det var alvorlig depresjon med psykose. Men jeg hadde jo ingen vrangforestillinger. Bare et helt kaputt hjerne???? Men jeg begynte på Abilify igjen og ble bedre og nå er jeg helt bra. Mulig jeg har spurt om dette før men... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 Skrevet 4. januar 2015 hm Anonymous poster hash: 45d48...ce2 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. januar 2015 Skrevet 4. januar 2015 For over et år siden sluttet jeg på Abilify, bråkuttet. Det gikk greit en måned tror jeg om jeg husker riktig. Men så plutselig, da jeg var på bussen på vei hjem, så begynte alt å suse og inntrykkene bare overflommet hjernen min. Fra da ble jeg nærmest sengeliggende, bare kom meg opp for å spise mat jeg vanligvis bestilte på døra eller kjøpte noe junk i nærheten. Måtte beskytte hodet mitt som spinnet rundt. Følte for å ta på meg en hjelm eller en lue for å roe ned hjernen og beskytte den. Veldig vanskelig å forklare. Jeg ble innlagt og de sa det var alvorlig depresjon med psykose. Men jeg hadde jo ingen vrangforestillinger. Bare et helt kaputt hjerne???? Men jeg begynte på Abilify igjen og ble bedre og nå er jeg helt bra. Mulig jeg har spurt om dette før men... Hvis de sier det var psykose må du regne med at det var det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.