Gå til innhold

Var det virkelig psykose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For over et år siden sluttet jeg på Abilify, bråkuttet. Det gikk greit en måned tror jeg om jeg husker riktig. Men så plutselig, da jeg var på bussen på vei hjem, så begynte alt å suse og inntrykkene bare overflommet hjernen min. Fra da ble jeg nærmest sengeliggende, bare kom meg opp for å spise mat jeg vanligvis bestilte på døra eller kjøpte noe junk i nærheten. Måtte beskytte hodet mitt som spinnet rundt. Følte for å ta på meg en hjelm eller en lue for å roe ned hjernen og beskytte den. Veldig vanskelig å forklare. Jeg ble innlagt og de sa det var alvorlig depresjon med psykose. Men jeg hadde jo ingen vrangforestillinger. Bare et helt kaputt hjerne???? Men jeg begynte på Abilify igjen og ble bedre og nå er jeg helt bra.

Mulig jeg har spurt om dette før men...

AnonymBruker
Skrevet

hm

Anonymous poster hash: 45d48...ce2
stjernestøv
Skrevet

For over et år siden sluttet jeg på Abilify, bråkuttet. Det gikk greit en måned tror jeg om jeg husker riktig. Men så plutselig, da jeg var på bussen på vei hjem, så begynte alt å suse og inntrykkene bare overflommet hjernen min. Fra da ble jeg nærmest sengeliggende, bare kom meg opp for å spise mat jeg vanligvis bestilte på døra eller kjøpte noe junk i nærheten. Måtte beskytte hodet mitt som spinnet rundt. Følte for å ta på meg en hjelm eller en lue for å roe ned hjernen og beskytte den. Veldig vanskelig å forklare. Jeg ble innlagt og de sa det var alvorlig depresjon med psykose. Men jeg hadde jo ingen vrangforestillinger. Bare et helt kaputt hjerne???? Men jeg begynte på Abilify igjen og ble bedre og nå er jeg helt bra.

Mulig jeg har spurt om dette før men...

Hvis de sier det var psykose må du regne med at det var det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...