stjernestøv Skrevet 5. januar 2015 Skrevet 5. januar 2015 Så var hverdagen her igjen..... Hva syns du om det? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Skrevet 5. januar 2015 Det syns jeg er bra. Jeg syns det ble ensomt, nå er jeg store deler av dagen alene igjen. Men du har kanskje noe å gå til? Da er det nok bedre. 0 Siter
Psykojenta Skrevet 5. januar 2015 Skrevet 5. januar 2015 Kunne godt vært lenger fri, men jeg håper hverdagen får meg ut av det verste av mistenksomheten, paranoiatankene og følelsene. Få noe å fylle dagene med kan nok være lurt..sies det... 0 Siter
skrevet Skrevet 5. januar 2015 Skrevet 5. januar 2015 Jeg syns det ble ensomt, nå er jeg store deler av dagen alene igjen. Men du har kanskje noe å gå til? Da er det nok bedre. Nei har ikke det, men har vel egentlig ikke så store behov for å være sosial... blir slitsomt hele tiden, i alle fall. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Skrevet 5. januar 2015 Kunne godt vært lenger fri, men jeg håper hverdagen får meg ut av det verste av mistenksomheten, paranoiatankene og følelsene. Få noe å fylle dagene med kan nok være lurt..sies det... Ja det kan vel være lurt å ha noe å fylle hverdagen med, skulle ønske jeg hadde det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Skrevet 5. januar 2015 Nei har ikke det, men har vel egentlig ikke så store behov for å være sosial... blir slitsomt hele tiden, i alle fall. Hele tiden blir slitsomt, men hadde vært greit å være litt sosial vel? Hva gjør du om dagene da? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 Skrevet 5. januar 2015 stjernestøv, on 05 Jan 2015 - 17:42, said: Ja det kan vel være lurt å ha noe å fylle hverdagen med, skulle ønske jeg hadde det. Går du tur?Anonymous poster hash: 445a7...28e 0 Siter
skrevet Skrevet 5. januar 2015 Skrevet 5. januar 2015 (endret) Hele tiden blir slitsomt, men hadde vært greit å være litt sosial vel? Hva gjør du om dagene da? Går tur, lager mat, hører på musikk, ser på "motion pictures", nerder. Ja også pusser jeg tenner, dusjer og går på do. :P Ja ville gjerne vært litt mer sosial, men syns det ble for mye i jula. Endret 5. januar 2015 av skrevet 0 Siter
Psykojenta Skrevet 5. januar 2015 Skrevet 5. januar 2015 (endret) Vi har et dagtilbud her på DPS som ene posten her styrer. Grunnleggende læring med rutiner, samtalegrupper og andre aktiviteter(trening, matlaging og div)sosialt samspill. Jeg liker meg ikke der.dvs, jeg skal ikke si det for sikkert da det er helt nytt fra imorra av.. Var dagtilbud før jul og, men da dreiv vi med andre ting..håndarbeid og sånt Jeg gikk mye turer i tillegg til dagtilbudet før jeg ble nærpsykotisk, da turte jeg ikke mer. Gruer meg derfor veldig til imorra. Vet ikke hvordan det blir..og ikke skulle jeg fortsette med Zyprexa etter uka som har vært heller... *edit: Jeg synes det blir litt kunstig sosialt da..bare være sammen med andre psykisk syke* Endret 5. januar 2015 av Psykojenta 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Skrevet 5. januar 2015 Går du tur?Anonymous poster hash: 445a7...28e Det er så kjedelig, men har planer om det da.- 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Skrevet 5. januar 2015 Går tur, lager mat, hører på musikk, ser på "motion pictures", nerder. Ja også pusser jeg tenner, dusjer og går på do. :P Ja ville gjerne vært litt mer sosial, men syns det ble for mye i jula. Gjør mer enn meg du da, ja blir mye sosialt i jula. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 Skrevet 5. januar 2015 stjernestøv, on 05 Jan 2015 - 17:52, said: Det er så kjedelig, men har planer om det da.- Selv liker jeg best å gå tur til fjells. Ta hunden med. Tar mange kaffepauser der jeg får slappe litt av og se meg rundt i naturen. Har jeg kommet til en fjelltopp og ser utover er det flott. Også ved et vatten liker jeg å sette meg ned. Ser etter flotte fotomotiv så jeg kan ta bilder. drikkevann er viktig å ha med. Anonymous poster hash: 445a7...28e 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Skrevet 5. januar 2015 Vi har et dagtilbud her på DPS som ene posten her styrer. Grunnleggende læring med rutiner, samtalegrupper og andre aktiviteter(trening, matlaging og div)sosialt samspill. Jeg liker meg ikke der.dvs, jeg skal ikke si det for sikkert da det er helt nytt fra imorra av.. Var dagtilbud før jul og, men da dreiv vi med andre ting..håndarbeid og sånt Jeg gikk mye turer i tillegg til dagtilbudet før jeg ble nærpsykotisk, da turte jeg ikke mer. Gruer meg derfor veldig til imorra. Vet ikke hvordan det blir..og ikke skulle jeg fortsette med Zyprexa etter uka som har vært heller... Men det hørtes jo greit ut, lykke til i morgen! Skulle ønske det fantes noe sånt her. 0 Siter
Solemnity Skrevet 5. januar 2015 Skrevet 5. januar 2015 Så var hverdagen her igjen..... Hva syns du om det? Det er jeg glad for 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Skrevet 5. januar 2015 Selv liker jeg best å gå tur til fjells. Ta hunden med. Tar mange kaffepauser der jeg får slappe litt av og se meg rundt i naturen. Har jeg kommet til en fjelltopp og ser utover er det flott. Også ved et vatten liker jeg å sette meg ned. Ser etter flotte fotomotiv så jeg kan ta bilder. drikkevann er viktig å ha med. Anonymous poster hash: 445a7...28e Hørtes koselig ut det da, skulle hatt en hund å gå med. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Skrevet 5. januar 2015 Det er jeg glad for Godt noen er glad da :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 Skrevet 5. januar 2015 stjernestøv, on 05 Jan 2015 - 17:59, said: Hørtes koselig ut det da, skulle hatt en hund å gå med. Du kjenner ikke noen som har hund du kan låne på tur? Anonymous poster hash: 445a7...28e 0 Siter
Caylee Skrevet 5. januar 2015 Skrevet 5. januar 2015 Hverdagen er jævlig når alle forventer at man går på skolen, når realiteten er at man er så dårlig at man klarer ingenting. Jeg misunner dere som slipper dette. virkelig. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Skrevet 5. januar 2015 Du kjenner ikke noen som har hund du kan låne på tur? Anonymous poster hash: 445a7...28e Nei jeg gjør ikke det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.