missmas Skrevet 5. januar 2015 Skrevet 5. januar 2015 jeg er så utmattet at jeg ikke holder det ut så jeg tar zopiclon for å få sovet vekk fra utmattelsen det er min eneste pause (like utmattet når jeg våkner) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 Skrevet 5. januar 2015 jeg er så utmattet at jeg ikke holder det ut så jeg tar zopiclon for å få sovet vekk fra utmattelsen det er min eneste pause (like utmattet når jeg våkner) Spiser du like lite og ensidig som du gjorde for et par dager siden?Anonymous poster hash: b2751...9b6 0 Siter
missmas Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Skrevet 5. januar 2015 Spiser du like lite og ensidig som du gjorde for et par dager siden?Anonymous poster hash: b2751...9b6 nei 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 Skrevet 5. januar 2015 nei Det er viktig med et sunt balansert kosthold. Også om du skal ned i vekt. Det tar vel ikke så mange dagene før du får svar på stoffskifteprøvene, og da har du mer å forholde deg til.Anonymous poster hash: b2751...9b6 0 Siter
missmas Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Skrevet 5. januar 2015 Det er viktig med et sunt balansert kosthold. Også om du skal ned i vekt. Det tar vel ikke så mange dagene før du får svar på stoffskifteprøvene, og da har du mer å forholde deg til.Anonymous poster hash: b2751...9b6 ja, gleder meg til å få svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.