Gå til innhold

"På vegne av venner"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Litt trist å tenke på at når jeg dør kommer det ikke til å møte opp et eneste menneske i bisettelsen...

Anonymous poster hash: 3513a...164

Trukke du kommer til å merke noe, du er jo dau... men om du har noen få pårørende, vil det være veldig trist for de.

Det er en utrolig stor støtte og trøst for de etterlatte når de ser det kommer en del i begravelsen og ikke minst masse blomster...

jeg visste ikke at faren min hadde så mange jeg ikke kjente, og vi ble veldig glade da vi så at gamle naboer og kolleger av han også møtte opp... og enda gladere for at en av kollegene hans samt søskenbarnet mitt gikk frem og holdt en minnetale... fikk vite mye morsomt som jeg ikke visste om... det var en stor trøst og jeg var så takknemlig. Selv var jeg ikke i stand til å holde tale, ikke bare fordi jeg er sjenert, men jeg hadde ikke klart det uanset... jeg var meget langt nede og hadde ikke fått frem mer enn to ord før jeg hadde grått, grått og grått.... 

Anonymous poster hash: 02f01...4ef

Annonse

Trukke du kommer til å merke noe, du er jo dau... men om du har noen få pårørende, vil det være veldig trist for de.

Det er en utrolig stor støtte og trøst for de etterlatte når de ser det kommer en del i begravelsen og ikke minst masse blomster...

jeg visste ikke at faren min hadde så mange jeg ikke kjente, og vi ble veldig glade da vi så at gamle naboer og kolleger av han også møtte opp... og enda gladere for at en av kollegene hans samt søskenbarnet mitt gikk frem og holdt en minnetale... fikk vite mye morsomt som jeg ikke visste om... det var en stor trøst og jeg var så takknemlig. Selv var jeg ikke i stand til å holde tale, ikke bare fordi jeg er sjenert, men jeg hadde ikke klart det uanset... jeg var meget langt nede og hadde ikke fått frem mer enn to ord før jeg hadde grått, grått og grått....

Anonymous poster hash: 02f01...4ef

Ikke akkurat til trøst for trådstarter, da...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...