Gå til innhold

PEGIDA vs eksperter vs aviser. Ekstrem ?

Anbefalte innlegg

Er Pegida ekstreme? Er forskerne/ekspertene ekstreme eller ekstremt dumme ? Ellerer det aviser som cherrypicker "eksperter" som ståtter deres ekstreme syn ?

Syntes denne pegida "ekstremisten" er mindre ekstrem enn forskerne/ekspertene som er intervjuet, jeg nekter å tro at folk kan være så dumme så da er eneste forklaringene jeg ser en skjult agenda (noe 'plot') / politisk korrekthet / PU ...

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/pegida-talsmann-selvfoelgelig-generaliserer-jeg-en-hel-gruppe/a/23374273/

Kjør debatt ! Hvem er mest ekstrem Pegida VG eller "ekspertene" ?

Anonymous poster hash: 955d7...d05
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/403344-pegida-vs-eksperter-vs-aviser-ekstrem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er Pegida ekstreme?

Vet ikke nok om dem til å svare på det. Men de tar opp en viktig sak som ingen andre våger å snakke om.

Er forskerne/ekspertene ekstreme eller ekstremt dumme ?

Norske forskere er ihvertfall ekstremt trangsynte og veldig opptatt av å være PK. Det ble bl.a. grundig avdekket i tv-serien Hjernevask.

Ellerer det aviser som cherrypicker "eksperter" som ståtter deres ekstreme syn ?

Nå vil jeg ikke kalle VG (venstre)ekstrem akkurat da. Men det virker som de har som mål å "latterliggjøre" i denne artikkelen. Et 'plot'? Hvem vet.

Endret av slabbedask

Vet ikke nok om dem til å svare på det. Men de tar opp en viktig sak som ingen andre våger å snakke om.

Norske forskere er ihvertfall ekstremt trangsynte og veldig opptatt av å være PK. Det ble bl.a. grundig avdekket i tv-serien Hjernevask.

Nå vil jeg ikke kalle VG (venstre)ekstrem akkurat da. Men det virker som de har som mål å "latterliggjøre" i denne artikkelen. Et 'plot'? Hvem vet.

Enig. Pegida som organisasjon er ikke ekstreme, men du finner sannsynligvis en del medlemmer med ekstreme synspunkter. VG er venstrevridd og politisk korrekt. Tidligere var de normale. Nå er de blitt mer radikale enn Dagbladet. Dagbladet har moderert seg en del de siste åra.

Feilen VG og en del andre aviser gjør, er at de legger lokk på viktige temaer. Folk som ikke har deres motemeninger, blir stemplet som avviklere. Frekt. Resultatet er at politiske minoritetsgrupper ikke får fremmet sine oppfatninger på en skikkelig måte. Da bygges ekkokammere opp, sånne som forsterker allerede store frustrasjoner og gir næring til til ekstreme tanker. Bare se på hvordan innvandringsdebatt ble kjørt i media for 22.juli-tragedien. Da kokte det over for en fyr som ikke akkurat vel bevart i øvste etasje fra før.

Vi trenger alle å se at politiske spørsmål blir tatt alvorlig og ikke feiet under teppet. Og da burde alle typer alternative løsninger fram i lyset og avgjørelser begrunnet i stedet for å avvise at et problem finnes. Ingen skal heller ta avgjørelser over hodet på folk i bakrom hos redaksjoner og lobbygrupper.

Anonymous poster hash: 5611f...00e

Der er vel prosentvis like mange ekstremister i Pegida, som der er ekstremister på "den andre siden".

Men politikerne må tørre å snakke om islam og hva som skjer i samfunnet i hele europa. Jeg registrerer at flere land nå, så drar politikerne hodet opp av sanden. Merkel som den siste nå.

Hjemvendte Syria- krigere er et problem, og dette ble det advart mot da de dro nedover. Bhatti er en selvskreven "gjest" tilbake i et land hvor han ikke kan bo, for Islam forbyr ham å bo i et land med vanntroende.

Å ta fra de pass/statsborgerskap burde vært valget de hadde da de dro.

Neida, dette skulle ikke de politisk korrekte politikerne høre noe om.

Resultatet er nå flere med krigserfaring som returnerer til landene de dro fra.

Krefbyller i samfunnet ønsker jeg å kalle dette, og det brer seg.

Vi vet at islamister/muslimer ønsker å leve i et kalifat...

Snakker en høylytt om dette, så er en altså innvandrerfiendtlig....

Anonymous poster hash: 477ec...335

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...