Gå til innhold

Hvordan melde seg inn igjen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Caylee

24

• skrevet

10

• slabbedask

6

• AnonymBruker

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ops feil lenke :P

http://kirken.no/nb-NO/om-kirken/medlemskap/inn--og-utmelding1/vil-du-melde-deg-inn/

Du blir nok glade for å få deg som medlem de uansett hvilke synder du har gjort ved å forlate dem tidligere ;)

Endret av Trollings

Hvis kirken ville gjøre noe bra for verden, så hadde de solgt unna alt gullet de har stæsjet slotta sine med. Men neida, det er jo de kristne som er de gode menneskene. De redder verden ved å hamstre gull og bannlyse kondomer. Og leke med smågutter. Halleluja.

Annonse

Hvis kirken ville gjøre noe bra for verden, så hadde de solgt unna alt gullet de har stæsjet slotta sine med. Men neida, det er jo de kristne som er de gode menneskene. De redder verden ved å hamstre gull og bannlyse kondomer. Og leke med smågutter. Halleluja.

De gjør mye bra. Hjelpeorganisasjoner osv.

Har tenkt på det en stund, men føler det er riktig fordi jeg har "alltid" vært medlem der. Syns det er en slags trygghet. Og helt ælig. Når jeg dør vil jeg ikke ha humanetisk begravelse......

Om du får beskjed om at du er syk og dør snart, så er vel det beste å ta med seg heroin, bensin og fyrstikker til et øde sted i skogen, lage et digert bål, sette et skudd og rett før du besvimer så tenner du en fyrstikk under deg.

Jeg vet ikke når jeg dør. Jeg har ikke tenkt ta selvmord. Bare for å være på den sikre siden er det lurt melde seg inn der snart.

Vil helst ikke ha noen begravelse jeg... vil ikke at noen skal si noe. Bedre om det bare passerer i stillhet. Sende inn liket til et sted. Jeg vil ikke ha begravelse, jeg vil ha destruksjon. Brenne opp alt så bare amalgamfyllingene blir igjen. Asken kan de helle i toalettet.

Vil helst ikke ha noen begravelse jeg... vil ikke at noen skal si noe. Bedre om det bare passerer i stillhet. Sende inn liket til et sted. Jeg vil ikke ha begravelse, jeg vil ha destruksjon. Brenne opp alt så bare amalgamfyllingene blir igjen. Asken kan de helle i toalettet.

Hvorfor? Alle burde ha en verdig begravelse. Trist du ser slik på deg selv. Du er en god person.

Annonse

Fordi jeg ikke kjenner noen.

Er pågrunnav sosial angst eller lignende? Det er aldri forsent. (Når du får det bedre selvfølgelig). Minnes mange steder man kan treffe nye folk, men er det vanskelig så blir det jo værre. Men håpet er ikke ute uansett

Det er jo typisk at alle er minst dobbelt så glad i deg i din begravelse, enn ellers, og at du først da er et godt og savnet menneske.

Det er sant. Veldig trist egentlig.. Men du sier dessverre sannheten. Dobbelmoralsk egentlig, men alle er sånn i mindrre eller større grad tror jeg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...