Gå til innhold

Hvordan melde seg inn igjen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Caylee

24

• skrevet

10

• slabbedask

6

• AnonymBruker

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Lillemus skrev (På 16.1.2015 den 5.47):

Det skjer nok oftere enn vi tror at det ikke er noen pårørende i en begravelse. Les den lille boka "På vegne av venner" av Kristopher Schau. Han bestemte seg for at han i 2009 skulle gå i alle de begravelsene kommunen (Oslo) måtte ta hånd om det året, altså de begravelser det ikke var noen pårørende. Han holdt ikke ut hele året for å si det sånn, det ble for mange og for tøft for ham rett og slett.

Trist at det skjer så ofte.. Leste litt om det på dagbladet i desember.. var historier om folk som hjalp alle rundt seg.Men ingen kom i begravelsen hans..

adhemar skrev (På 16.1.2015 den 9.01):

Verdig begravelse er for de etterlatte. For meg rent personlig spiller det nada rolle hva som skjer videre med min døde kropp. Grisefor, kiste, kremering, medisinks forskning..

Nei. for meg betyr det veldig mye

påskelilje skrev (På 16.1.2015 den 13.28):

Du kan kontakte kirka der du bor, og si at du vil melde deg inn igjen.

Det at du ikke trenger å døpes på nytt, er fordi det bare er nødvendig å bli døpt en gang, uansett om du melder deg ut eller inn av kirken. Her kan du lese gjeldende dåpsliturgi for Den norske kirke:

Får ikke til å linke :(

Men se på kirken.no, eller Google dåp + liturgi, så finner du det.

problemet er at jeg vet ikke hvor man får tak i dåpattesten

Annonse

Caylee skrev (På 16.1.2015 den 19.25):

selvfølgelig. men vil man ikke treffe folk er det vanskelig få venner også

Ikke så lett det når man er sosialt helt inkompetent, og bare blir utslitt av å forholde seg til folk.

Men men.

Annonse

slabbedask skrev (På 16.1.2015 den 21.09):

Ikke så lett det når man er sosialt helt inkompetent, og bare blir utslitt av å forholde seg til folk.

Men men.

Jeg skjønner selvom jeg ikke vet hvordan det er. Jeg blir selv utslitt av å være med folk for lenge, men jeg blir ikke helt utslitt eller at jeg ikke trives som du beskriver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...