stjernestøv Skrevet 16. januar 2015 Skrevet 16. januar 2015 Noen som har bok tips om en god bok? Har lyst å prøve å lese litt, jeg liker å lese om psykiatri og om litt åndelige emner. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. januar 2015 Skrevet 16. januar 2015 Hva med å lese noe hyggeligere? Jeg anbefaler varmt "En mann ved navn Ove" av Fredrik Backmann. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. januar 2015 Skrevet 16. januar 2015 Hva med å lese noe hyggeligere? Jeg anbefaler varmt "En mann ved navn Ove" av Fredrik Backmann. Fiiiiine boka! Oppfølgeren "Mormor hilser og sier unnskyld" derimot var en absurd leseopplevelse.... 0 Siter
XbellaX Skrevet 16. januar 2015 Skrevet 16. januar 2015 Noen som har bok tips om en god bok? Har lyst å prøve å lese litt, jeg liker å lese om psykiatri og om litt åndelige emner. Jeg er litt enig med flyfly, hva med noe kanskje litt hyggeligere? Jeg kom til å tenke på den boken som kom for noen år siden, eat, pray, love. Spis elsk lev på norsk om jeg husker riktig. 0 Siter
Caylee Skrevet 16. januar 2015 Skrevet 16. januar 2015 Noen som har bok tips om en god bok? Har lyst å prøve å lese litt, jeg liker å lese om psykiatri og om litt åndelige emner. Hvordan åndelige emner tenkte du på? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Skrevet 16. januar 2015 Hva med å lese noe hyggeligere? Jeg anbefaler varmt "En mann ved navn Ove" av Fredrik Backmann. Kan jo se om de har den på biblioteket, takk 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Skrevet 16. januar 2015 Jeg er litt enig med flyfly, hva med noe kanskje litt hyggeligere? Jeg kom til å tenke på den boken som kom for noen år siden, eat, pray, love. Spis elsk lev på norsk om jeg husker riktig. Jo kan jo prøve å lese noe nytt Takk. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Skrevet 16. januar 2015 Hvordan åndelige emner tenkte du på? Tenkte på f.eks en bok om et godt medium og hennes vei eller om sjamanisme, ting i den dur. 0 Siter
Caylee Skrevet 16. januar 2015 Skrevet 16. januar 2015 Tenkte på f.eks en bok om et godt medium og hennes vei eller om sjamanisme, ting i den dur. Tja.. hvis du skal ha bok om sjamanisme anbefaler jeg ikke de bøkene som er alt for "strenge". Men heller de som "blander" ting på en måte. Noe jeg liker lese om er mystikk. Er ikke så fordomsfullt 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Skrevet 16. januar 2015 Tja.. hvis du skal ha bok om sjamanisme anbefaler jeg ikke de bøkene som er alt for "strenge". Men heller de som "blander" ting på en måte. Noe jeg liker lese om er mystikk. Er ikke så fordomsfullt Har lest endel bøker om sjamanisme og da, men det har jeg glemt nå. Kanskje jeg bare skulle lese en roman. 0 Siter
Caylee Skrevet 16. januar 2015 Skrevet 16. januar 2015 (endret) Har lest endel bøker om sjamanisme og da, men det har jeg glemt nå. Kanskje jeg bare skulle lese en roman. Hvis du vil lese roman om psykiatri anbefaler jeg boka "Å spise blomster til frokost" som handler om en jente som blir manisk og blir innlagt men det er ikke fakta, den er skjønnlitterær Endret 16. januar 2015 av Caylee 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Skrevet 16. januar 2015 Hvis du vil lese roman om psykiatri anbefaler jeg boka "Å spise blomster til frokost" som handler om en jente som blir manisk og blir innlagt men det er ikke fakta, den er skjønnlitterær Takk for tips 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 Skrevet 16. januar 2015 Noen som har bok tips om en god bok? Har lyst å prøve å lese litt, jeg liker å lese om psykiatri og om litt åndelige emner. De gales hus.Anonymous poster hash: 0658b...889 0 Siter
ecbole Skrevet 16. januar 2015 Skrevet 16. januar 2015 Noen som har bok tips om en god bok? Har lyst å prøve å lese litt, jeg liker å lese om psykiatri og om litt åndelige emner. Allan Pease: Kroppens språk. ...Kroppsspråk, hvordan vi uttrykker følelser uten å si noe gjennom kroppsholdninger. Kjekt. :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Skrevet 16. januar 2015 De gales hus.Anonymous poster hash: 0658b...889 Er det en film som har samme navn? Da har jeg sett den, men boken er vel alltid bedre? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Skrevet 16. januar 2015 Allan Pease: Kroppens språk. ...Kroppsspråk, hvordan vi uttrykker følelser uten å si noe gjennom kroppsholdninger. Kjekt. :-) Takk Får skrive ned det dere foreslår her, se om de har dem på biblioteket. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 Skrevet 16. januar 2015 Er det en film som har samme navn? Da har jeg sett den, men boken er vel alltid bedre? Ja. Boken er omtrent ti ganger bedre.Anonymous poster hash: 0658b...889 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Skrevet 16. januar 2015 Ja. Boken er omtrent ti ganger bedre.Anonymous poster hash: 0658b...889 Ok, da må jeg lese den. Takk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 Skrevet 16. januar 2015 Jeg liker Himmelske samtaler. Anonymous poster hash: 4a443...e2d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.