Gå til innhold

Er det noen som vet hvordan føreforholdene er i marka nå ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har lyst på en skitur enten lørdag eller søndag og tenkte på enten inn til Ullevålseter og Kikut eller Tryvannstua. Er det nok snø og hvordan er i så fall løypene ? Er det hardt og isete ?

JA! nok snø, men isete!

Jeg var ute i går kveld, hardt og isete og jeg var redd for å falle.

Hvis det snør i kveld/imorgen skal jeg selv til Ullevålseter :)

Det smelter jo, men i skogen er det jo litt kaldere, men skikkelig isspor!

Endret av Madelenemie
Nicklusheletida

Det var det jeg mistenkte og var redd for ja. Da er jeg litt usikker på om jeg skal ta sjansen. Jeg har blitt skikkelig kjerring etter et brudd for noen år siden, jeg som var så tøff og uredd før.

Håper på mer snø snart :-)

Det var det jeg mistenkte og var redd for ja. Da er jeg litt usikker på om jeg skal ta sjansen. Jeg har blitt skikkelig kjerring etter et brudd for noen år siden, jeg som var så tøff og uredd før.

Håper på mer snø snart :-)

Jeg også,

både håper på mer snø, og oppførte meg som en kjerring ned bakkene,

Har ikke brukket noe, men tenkte på, "tenk om jeg faller", det gjorde jeg ikke, men det kunne jeg gjort, og det var bare IS:-(

Barna løp fra meg, så jeg måtte jo prøve holde følge, men jeg ploget på isen :wacko:  og det var bare mer farlig, så jeg måtte bare sette utfor.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...