Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det ryktes at antall treff og dermed inntekter for Doktor online falt dramatisk da det ble slutt på kranglingen rundt invandring og islam her inne.

Det synes jeg at det bør gjøres noe med:

Så, hva synes folket om at det går mot et islamsk Norge?

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

35

• Nord og ned

12

• skrevet

8

• Kayia

5

Det ryktes at antall treff og dermed inntekter for Doktor online falt dramatisk da det ble slutt på kranglingen rundt invandring og islam her inne.

Gjør det det?

Anonymous poster hash: c9cf1...fb5

Gjør det det?

I et lengere tidsperpektiv, og dersom skjevheten mellom antall fødsler fra muslimske kontra etnisk norske kvinner fortsetter slik den er nå, så ja.

Så, hvordan tror folket det vil bli å leve som en minioritet i et muslimsk land?

Jeg mener DOL har tapt seg fordi det flommer over av tråder med psykiatrisaker og asperger som tema.

Hverdagslige tema ble i mye større grad diskutert her inne tidligere, og det var alltid noen som kunne hjelpe til å finne løsning på små utfordringer.

Hverdagslige tema blir i dag lite diskutert.Trådene blir korte og drukner.

Det virker som om de som tidligere kunne svare, nå er erstattet med folk med større eller mindre psykiske problemer som har et helt annet fokus i hveragen, og som er under Nav.

Tiden med krangling om innvandring mener jeg var mellomperioden, perioden da folket stakk.....

Jeg søker stadig etter steder som kan hjelpe meg med mine "enkle" utfordringer, savner DOL slik det var.

Anonymous poster hash: 854a5...802

Annonse

Oi, et innlegg som fra "gamle dager".

Du er sent ute N&N. Folk diskuterer stort sett navlelo og Asbergers her nå.

At samfunnsdebatten dreier seg utelukkende om Islam, muslimer/islamister og hvilken stor plass de tar, diskuterer ikke her på DOL lenger.

Det politisk korrekte er å stikke hodet så dypt i sanden, at du ikke har gangsyn og hørsel lenger.

Og skulle du ikke favne om alt som vil inn i Norge, ja da er du innvandrerFIENDTLIG.

Å være innvandrerKRITISK er ikke lov.

Du kan stille spørsmål om ALT annet enn dette, uten å blir stemplet for noe.

Anonymous poster hash: 0420e...6e5

I et lengere tidsperpektiv, og dersom skjevheten mellom antall fødsler fra muslimske kontra etnisk norske kvinner fortsetter slik den er nå, så ja.

Så, hvordan tror folket det vil bli å leve som en minioritet i et muslimsk land?

Det blir nok ikke morsomt. Hvor lang tid har vi på oss ?

Jeg mener DOL har tapt seg fordi det flommer over av tråder med psykiatrisaker og asperger som tema.

Hverdagslige tema ble i mye større grad diskutert her inne tidligere, og det var alltid noen som kunne hjelpe til å finne løsning på små utfordringer.

Det virker som om de som tidligere kunne svare, nå er erstattet med folk med større eller mindre psykiske problemer som har et helt annet fokus i hveragen, og som er under Nav.

Tiden med krangling om innvandring mener jeg var mellomperioden, perioden da folket stakk.....

Jeg søker stadig etter steder som kan hjelpe meg med mine "enkle" utfordringer,

Dette er faktisk et helseforum.

Bestemoren min sa alltid at det kom til å skje, det hadde ikke vært noe særlig.

Jeg søker stadig etter steder som kan hjelpe meg med mine "enkle" utfordringer, savner DOL slik det var.

Da snakker du sikkert om DOL's glansdager, sånn rundt 2000? Those where the days!

Mange grunner til at folk stakk. man må også huske på at det ble så utrolig mange alternativer etterhvert. Selv husker jeg DOL som en plass med veldig stor takhøyde. Tror det er slik fortsatt.

Annonse

Dette er faktisk et helseforum. Anonymous poster hash: c9cf1...fb5

Ja, det stemmer. Men i mange år så brukte vi "Åpent forum" til andre ting enn å snakke om helse.

Det finnes egne forum for de fleste lidelser her inne.

Vi var mange som var her, i mange år.

Siste omleggingen gjorde at de fleste forsvant, for jada, - det er jo frivillig å være her :-)

Anonymous poster hash: 0420e...6e5

Det er det også.

Og det er frivillig å være her, lille mor.

Nettopp....det er det også. Ikke BARE.

Vet det er frivillig å være her, var bare et innspill til hvorfor jeg tror besøkstallet går ned ;)

Lov det vel???

Det blir nok ikke morsomt. Hvor lang tid har vi på oss ?

Går antagelig å finne ut hvis Ssb ser seg tjent med det. Sånn rundt 2060-2080 er det vel stipulert.

Endret av Nord og ned

Ikke helt riktig, men etter at de fleste forsvant så tok psykiatriforumet helt over. Det er nok litt sammensatt hvorfor det ble stille her, men den siste omlegging er i alle fall uten tvil en stor årsak. Det er ett veldig tungvint forum å bevege seg i. Skikkelig møkka-forum å så måte, tungvint og dårlig. Rart vi får bakover på det området.

Nettopp....det er det også. Ikke BARE.

Vet det er frivillig å være her, var bare et innspill til hvorfor jeg tror besøkstallet går ned ;)

Lov det vel???

Hvorfor starter du ikke et par nye tråden isteden for å sitte og klage og syte?

Ikke helt riktig, men etter at de fleste forsvant så tok psykiatriforumet helt over. Det er nok litt sammensatt hvorfor det ble stille her, men den siste omlegging er i alle fall uten tvil en stor årsak. Det er ett veldig tungvint forum å bevege seg i. Skikkelig møkka-forum å så måte, tungvint og dårlig. Rart vi får bakover på det området.

Dette forumet er helt lik 99% andre forum. Mener du det er ikke nettforum noe for deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...