Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da er jeg død.

Anonymous poster hash: c9cf1...fb5

Samme her. Men er vi ikke ansvarlige for at vi arvet en diamant og etterlater oss en dritklump?

Endret av Nord og ned

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

35

• Nord og ned

12

• skrevet

8

• Kayia

5

Samme her. Men er vi ikke ansvarlige for at vi arvet en diamant og etterlater oss en dritklump?

Nå finnes det bare 2% muslimer her i landet (og 3 stk med burka), så jeg forstår ikke hvordan de skal komme i flertall i løpet av 50 år.

Dette forumet er helt lik 99% andre forum. Mener du det er ikke nettforum noe for deg.

Det blir ikke noe bedre av den grunnen. De fleste forsvant ved siste omlegging, ikke bare meg

var bare et innspill til hvorfor jeg tror besøkstallet går ned ;)

Lov det vel???

Virker som noen omtrent føler seg personlig krenket om kommer med et skjevt ord om dol.... så vær forberedt på "Hva gjør du selv for å øke antall innlegg da?" nå ;)

Virker som noen omtrent føler seg personlig krenket om kommer med et skjevt ord om dol.... så vær forberedt på "Hva gjør du selv for å øke antall innlegg da?" nå ;)

Hvor mange nye tråder har du startet i det siste da? Ingen så vidt jeg kan se...

Annonse

Hvor mange nye tråder har du startet i det siste da? Ingen så vidt jeg kan se...

"Ingen" stemmer selvfølgelig ikke, men det er ikke mange nei. Det går ellers stadig lenger tid mellom at jeg er innom.

Forøvrig kan jeg legge til at jeg alltid vært i stand til å si det jeg mener, og jeg har aldri følt et personlig ansvar for å holde liv i dette eller andre nettforum. 

var bare et innspill til hvorfor jeg tror besøkstallet går ned ;)

Lov det vel???

Tok ikke lang tid før den kommentaren kom, nei :) hehehehehhehe....

Anonymous poster hash: 854a5...802

"Ingen" stemmer selvfølgelig ikke, men det er ikke mange nei. Det går ellers stadig lenger tid mellom at jeg er innom.

Forøvrig kan jeg legge til at jeg alltid vært i stand til å si det jeg mener, og jeg har aldri følt et personlig ansvar for å holde liv i dette eller andre nettforum. 

Men klage kan du. Det skal du ha!

Annonse

Har du ingen ting du vil diskutere? Hvis ikke, hva gjør du her da?

Du mener å ha belegg for å si at jeg som a l l t i d skriver under fast nick ikke deltar i diskusjoner?? Og dét presterer du å skrive under anonymt nick?? :D

Fei for egen dør du. Det eneste man med sikkerhet kan si om din aktivitet er nemlig at du er inne og kverulerer i  d e n n e  tråden.... ;)

Hva?! Er det bare 2 % muslimer i Norge?

Disse 2 % tar opp ca. 99 % av samfunnsdebatten, så det virker som det er maange flere ja.

Mon tro hva de kan bringe av positivitet når de blir flere. Hittil er det stort sett i negativt fortegn i nyhetene.

Regner med du svarer på den sør :-)

Anonymous poster hash: 0420e...6e5

Jeg mener DOL har tapt seg fordi det flommer over av tråder med psykiatrisaker og asperger som tema.

Hverdagslige tema ble i mye større grad diskutert her inne tidligere, og det var alltid noen som kunne hjelpe til å finne løsning på små utfordringer.

Hverdagslige tema blir i dag lite diskutert.Trådene blir korte og drukner.

Det virker som om de som tidligere kunne svare, nå er erstattet med folk med større eller mindre psykiske problemer som har et helt annet fokus i hveragen, og som er under Nav.

Tiden med krangling om innvandring mener jeg var mellomperioden, perioden da folket stakk.....

Jeg søker stadig etter steder som kan hjelpe meg med mine "enkle" utfordringer, savner DOL slik det var.

Anonymous poster hash: 854a5...802

Enig i denne.

Anonymous poster hash: 6a88d...2fb

Jaja, da går vi til arbeid.

Hva synes folket om at mange av hovedstadens barnehager og skoler rømmes av etniske nordmenn og overlates til middealaderens folk og deres lærdom?

Endret av Nord og ned

Jaja, da går vi til arbeid.

Hva synes folket om at mange av hovedstadens barnehager og skoler rømmes av etniske nordmenn og overlates til middealaderens folk og deres lærdom?

Har du noen tall?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...