stjernestøv Skrevet 18. januar 2015 Skrevet 18. januar 2015 Er det flere som savner vår og sommer nå? Er så lei av dette mørket, nå savner jeg virkelig vår og sommer. Virker så lenge til men det blir jo litt lysere hver dag nå heldigvis. 0 Siter
tonie Skrevet 18. januar 2015 Skrevet 18. januar 2015 Jeg kan nesten ikke vente. Sol, varme, gylden hud, ferieturer, bølgeskvulp, reker, hvitvin, hengekøye, våkne av fuglekvitter, late dager, lette klær, sandaler... Så godt det skal bli! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. januar 2015 Forfatter Skrevet 18. januar 2015 Jeg kan nesten ikke vente. Sol, varme, gylden hud, ferieturer, bølgeskvulp, reker, hvitvin, hengekøye, våkne av fuglekvitter, late dager, lette klær, sandaler... Så godt det skal bli! Ja det skal bli herlig 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. januar 2015 Skrevet 18. januar 2015 Jeg kan nesten ikke vente. Sol, varme, gylden hud, ferieturer, bølgeskvulp, reker, hvitvin, hengekøye, våkne av fuglekvitter, late dager, lette klær, sandaler... Så godt det skal bli! Amen. 0 Siter
frosken Skrevet 18. januar 2015 Skrevet 18. januar 2015 Før det blir vår og sommer, så vil jeg ha et par måneder med godt skiføre! 0 Siter
slabbedask Skrevet 18. januar 2015 Skrevet 18. januar 2015 Jeg kan nesten ikke vente. Sol, varme, gylden hud, ferieturer, bølgeskvulp, reker, hvitvin, hengekøye, våkne av fuglekvitter, late dager, lette klær, sandaler... Så godt det skal bli! Hvis dette gir glede kan du ikke ha det så ille i utgangspunktet. (For å sitere en vis mann.) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. januar 2015 Forfatter Skrevet 18. januar 2015 Før det blir vår og sommer, så vil jeg ha et par måneder med godt skiføre! Deg om det. 0 Siter
tonie Skrevet 18. januar 2015 Skrevet 18. januar 2015 Hvis dette gir glede kan du ikke ha det så ille i utgangspunktet. (For å sitere en vis mann.) Nei, jeg har det vel i grunnen ganske bra for tiden. Bare problemer av den overkommelige sorten. Ingenting her du likte klangen av? 0 Siter
skrevet Skrevet 22. januar 2015 Skrevet 22. januar 2015 Kjipt at tiden går. Jo mer den går jo mer tid har jeg kastet vekk. Gleder meg ikke til noe som helst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.