AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 Skrevet 19. januar 2015 Skal på Londontur Hvor mye er det vanlig å gi i tips til drosjesjåføren og han som bærer koffert/praie taxi på hotellet, servitøren på restauranten? Er det forventet at man gir tips? Andre man må gi tips? Anonymous poster hash: 88c04...a72 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 Skrevet 20. januar 2015 Man må gi tips ja. Vet ikke hvor mye. Ei venninne av meg spiste på en restaurant i London. Betalte ved bordet, men i det hun skulle forlate restauranten kom servitøren løpende etter henne. Hun hadde ikke gitt nok i tips. Anonymous poster hash: 08f53...d6f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 Skrevet 20. januar 2015 Er summene jeg gjerne vil vite Flaut å oppleve det venninnen din opplevde...må unngå det, men vil ikke gi så mye mer enn jeg må heller, he, he. Anonymous poster hash: 88c04...a72 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 20. januar 2015 Skrevet 20. januar 2015 http://www.visitlondon.com/traveller-information/essential-information/money/tipping 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.