Gå til innhold

Rar knekk på fingeren...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gå til en lege umiddelbart (i dag) og be om henvisning til spesialist (de har ofte egen småkirurgisk klinikk på sykehus). Hvis det nettopp har skjedd (1-2 dager) vil det være mulig å operere det slik at du blir bra igjen. Hvis ikke kan det være du aldri får strukket den ut.

Jeg opplevde nemlig akkurat det samme, og var så dum å ikke gå til legen i tide. Fikk vite av spesialist siden at nå var det for sent fordi det var grodd igjen feil. Jeg fikk vite at veldig mange skjønner ikke hvor forsiktig man må være med fingre.

Ikke ta noen sjans, kom deg til lege.

Anonymous poster hash: cc6bb...20a
Friskusen Ole

Gå til en lege umiddelbart (i dag) og be om henvisning til spesialist (de har ofte egen småkirurgisk klinikk på sykehus). Hvis det nettopp har skjedd (1-2 dager) vil det være mulig å operere det slik at du blir bra igjen. Hvis ikke kan det være du aldri får strukket den ut.

Jeg opplevde nemlig akkurat det samme, og var så dum å ikke gå til legen i tide. Fikk vite av spesialist siden at nå var det for sent fordi det var grodd igjen feil. Jeg fikk vite at veldig mange skjønner ikke hvor forsiktig man må være med fingre.

Ikke ta noen sjans, kom deg til lege.

Jeg fikk i hvert fall skinne i dag, og der skal den ligge i ro i 6 uker. Var hos legevakt i natt, tok røntgen i dag og så ble den plassert i "plastrør". Tror du ikke det holder?

Er gitarist, så er jo litt bekymret for det....

Annonse

Jeg fikk i hvert fall skinne i dag, og der skal den ligge i ro i 6 uker. Var hos legevakt i natt, tok røntgen i dag og så ble den plassert i "plastrør". Tror du ikke det holder?

Er gitarist, så er jo litt bekymret for det....

Jo det høres riktig ut. Lykke til!

Hilsen den anonyme ovenfor som ba deg gå til lege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...