Gå til innhold

Uføre: Mer eller mindre utbetalt?

8 stemmer

1. 1. Får du mer eller mindre utbetalt?

• Får mer enn 3000 mer utbetalt
      0
    • Mellom 2000 og 3000 mer
      0
    • Mellom 1000 og 2000 mer
      0
    • Mellom 500 og 1000 mer
      0
    • Mellom 0 og 500 mer
      3
    • Får det samme
      0
    • Mellom 0 og 500 mindre
      2
    • Mellom 1000 og 2000 mindre
      1
    • Mellom 2000 og 3000 mindre
      1
    • Får mer enn 3000 mindre utbetalt
      0
    • Er ikke ufør
      1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk nesten svimlende 400 kroner mer utbetalt. :D Etter å ha lest i en annen tråd at noen fikk 2-3000 mindre føler jeg meg i grunnen heldig.

Hm, merkelig. Trengte du 400 mer enn jeg ikke trengte 500? :P

Nei, nei, det er som det er... :P

Anonymous poster hash: d4296...ccd

Jeg skal ja**u sløse dem bort, skal jeg. Slå ut håret og handle vilt... Hver måned.  :ph34r:

Bra, bra... for jeg har sløst i mange år... :P

Nei, jeg lurer bare litt på hva som er tanken bak dette. Ikke at du ikke fortjener mer. Er det bare et tilfeldig skapt system for å få det over som inntekt?

Anonymous poster hash: d4296...ccd

Bra, bra... for jeg har sløst i mange år... :P

Nei, jeg lurer bare litt på hva som er tanken bak dette. Ikke at du ikke fortjener mer. Er det bare et tilfeldig skapt system for å få det over som inntekt?

Ja.

Anonymous poster hash: a7e25...aec

Annonse

Når jeg gikk over fra midlertidig uføretrygd til varig uføretrygd så gikk jeg ned flere tusen i måneden. Nå ser det ut som jeg har gått ca tilsvarende opp igjen. Det har vært endringer på hvordan de regner ut uføretrygden som ville gitt meg det jeg hadde på midlertidig uføretrygd. Nå lurer jeg på om jeg har kommet inn under disse reglene igjen. At de igjen går ut ifra hva jeg tjente siste årene før jeg ble uføretrygdet, og ikke minstepensjon.<br /><br />Men jeg har ikke sjekket det skikkelig opp ennå. Reagerte bare når jeg så hva jeg fikk utbetalt.

Anonymous poster hash: aff70...b97

Gjelder de tallene pr mnd eller pr år? Dette kommer ikke fram fra spørsmålet til trådstarter.

Anonymous poster hash: 1ecb0...d5c

Sant at det er litt ullent. Jeg fikk nesten 400 mer nå i januar enn i desember, og regner med det er det jeg kommer til å få hver måned.

Annonse

Sant at det er litt ullent. Jeg fikk nesten 400 mer nå i januar enn i desember, og regner med det er det jeg kommer til å få hver måned.

Då får du vel mye mer, for trygden for desember le utbetalt uten skattetrekk. Du må sammenligne med utbetalingen for november.

Anonymous poster hash: 7b47e...f13

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...