Gå til innhold

Skal til frisør

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

15

• stjernestøv

6

• Lillemus

5

• Caylee

4

Mest aktive i denne tråden

Jeg tror Gro Dahle har musefletter fordi hun vil vise det barnslige i seg. Mener hun har sagt noe slikt i et intervju en gang. Uansett er det såpass spesielt at jeg tenker hun vil noe med det. Hun gjør også andre ting for å provosere litt, f.eks vise frem at hun ammer barna veldig lenge. Man kan være ærlig selv om man gjør noe bevisst. 

Anonymous poster hash: 6be3a...a4b

Lillemus - legger du virkelig håret??!! Med ruller og hårnåler? Trodde ikke noen av vår generasjon gjorde det :-D

Mamma gjorde og gjør vel sikkert det fremdeles av og til. Ruller opp håret, har i leggevann og lar det tørke. Morsomt - har aldri hørt om noen andre som gjør det...

Husker godt lukta av leggevann ;-)

Annonse

Lillemus - legger du virkelig håret??!! Med ruller og hårnåler? Trodde ikke noen av vår generasjon gjorde det :-D

Mamma gjorde og gjør vel sikkert det fremdeles av og til. Ruller opp håret, har i leggevann og lar det tørke. Morsomt - har aldri hørt om noen andre som gjør det...

Husker godt lukta av leggevann ;-)

Hehehe, nå ler jeg - tar du overhodet ikke ironi? ;) ;)

Endret av Xtra

Hahaha!!!!

Nei, der ble jeg faktisk lurt! Er vanligvis flink til å oppfatte ironi, men der ble jeg lurt av en Lillemus som innimellom kanskje har noen gammeldagse vaner og meninger (tenker på noe interiørgreier tror jeg). Men jeg burde jo ha koplet det med at hun ikke er så veldig dillete av seg ;-)

Hvis det er sånn asperger-damer ser ut og snakker tror jeg nok mange menn klarer å "se forbi handicapet".

Jada. Off topic, jeg vet...

Ja det er i vertfall sånn stemme jeg har, og den høres for myk ut! For jeg blir jo ikke hørt i forsamlinger uten mikrofon.

Jeg er superfeminin ytre sett, men ikke inni hodet mitt sier han.

Og vi ser helt normale ut ;) det trodde jeg du visste. Øyekontakt har man bedre foran en PC da:-)

Hahaha!!!!

Nei, der ble jeg faktisk lurt! Er vanligvis flink til å oppfatte ironi, men der ble jeg lurt av en Lillemus som innimellom kanskje har noen gammeldagse vaner og meninger (tenker på noe interiørgreier tror jeg). Men jeg burde jo ha koplet det med at hun ikke er så veldig dillete av seg ;-)

Jeg ble også lurt ;)

Annonse

Gjest Gargamel

Hahaha!!!!

Er det nå så sikkert at det var lureri?

Gjest Gargamel

Og vi ser helt normale ut ;) det trodde jeg du visste. Øyekontakt har man bedre foran en PC da:-)

Hun ene jeg kjenner virker ikke veldig feminin. Hun er litt mer som Karlsson på taket når det gjelder stemme og utseende. Jeg skjønner jo at dere er like forskjellige som alle andre, både når det gjelder utseende og personlighet.

Hun ene jeg kjenner virker ikke veldig feminin. Hun er litt mer som Karlsson på taket når det gjelder stemme og utseende. Jeg skjønner jo at dere er like forskjellige som alle andre, både når det gjelder utseende og personlighet.

Godt.

Min egen lyse, myke stemme, er helt håpløs selv i et lite rom, med få menneske og en presentasjon:-(

Jeg har prøvd legge den dypere, men får det ikke til.

I tillegg sier jeg tihi og hmhm og det hjelper ikke, det virker flørtete :wacko:

grunnen til tihi, er fordi jeg syns noe er gøy!! Også blir jeg mindre redd meg selv, jeg syns det er skummelt å snakke foran andre. når andre sier, "HEI, kan du få på mic" eller HEI Halla hører ikke", da blir jeg nervøs.

På den annen side er det jo rart at feminint kroppspråk må oppfattes så useriøst.

Heldigvis etter nervøs blir jeg irritert, datteren min er mer sånn, etter nervøs blir hun lei seg og gråter.

Jeg ønsker meg en stemme som andre kunne høre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...