Gå til innhold

Hva gjør dere i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og hva har dere gjort?

Selv har jeg do dag i dag og har sprunget litt på do, men ikke nok føler jeg. Jaja, det var jo og noe å fortelle om :blink:

He-he. Er det teen som virker?

I dag har jeg vært flink, synes jeg selv. Jeg har bakt brød, støvsugd sofaputer, vasket gulv, ryddet her og satt ting i boden og prøvd å ha litt orden til samboeren kommer hjem. Han har vært borte siden torsdag, tipper han er sliten. I tillegg et fly som er 3 timer forsinka.... så jeg får gjøre det best mulig til en sikkert "fjern" og småsur fyr kommer hjem.

Nå skal jeg lage lasagne til han kommer hjem. Deretter skal jeg ta ansiktsmaske og slappe av på sofaen:)

He-he. Er det teen som virker?

I dag har jeg vært flink, synes jeg selv. Jeg har bakt brød, støvsugd sofaputer, vasket gulv, ryddet her og satt ting i boden og prøvd å ha litt orden til samboeren kommer hjem. Han har vært borte siden torsdag, tipper han er sliten. I tillegg et fly som er 3 timer forsinka.... så jeg får gjøre det best mulig til en sikkert "fjern" og småsur fyr kommer hjem.

Nå skal jeg lage lasagne til han kommer hjem. Deretter skal jeg ta ansiktsmaske og slappe av på sofaen:)

Har tatt både dråper og drukket te :mellow:

Ja jeg synes du kan kalle deg selv flink i dag, så mye du har fått gjort. Får ikke håpe gubben er for sur når han kommer hjem :) Det er jo ikke noe hyggelig. :ph34r:

Jeg har gått tur i tre kvarter mes ei venninne, drukket kaffe hos henne etterpå, ryddet litt i huset mitt, besøkt mine foreldre (hadde med jentene. Vi llaget båk og var ute hele tiden). Nå har jeg laget middag, og vi skal til å spise. Gleder meg til neste episode av Kampen om tungtvannet, i kveld :-)

Og hva har dere gjort?

Selv har jeg do dag i dag og har sprunget litt på do, men ikke nok føler jeg. Jaja, det var jo og noe å fortelle om :blink:

Har jo sett på en episode av supernatural og :-)

Jeg har ryddet lagd middag og vært på dol:-)

Mens far og barna har vært på 2 mils skitur:-)

Jeg lagde fisk ala tikka masala , med forrett kamskjell med lime, pepperot, soyasaus og syltet ingefær.

Til dessert nå, lagde jeg karamellkake.

Kokte kondensert melk i 3 timer, lagde oreokjeksbunn, banan opp på denne også karamellen:-) mmm.

Satte kaldt til stiv,

Så pisket krem på toppen med sjokoladedryss:-)

De spiser og spiser:-)

Jeg har gått tur i tre kvarter mes ei venninne, drukket kaffe hos henne etterpå, ryddet litt i huset mitt, besøkt mine foreldre (hadde med jentene. Vi llaget båk og var ute hele tiden). Nå har jeg laget middag, og vi skal til å spise. Gleder meg til neste episode av Kampen om tungtvannet, i kveld :-)

Fått gjort mye du og ja, hva skal dere ha til middag da? Her var det kylling i dag.

Annonse

Hm.

Ferdig med det meste nå... Men innh ikke den mange feil, historiske?

Syns jeg leste en overskrift om det. Er den likevel ok?

Jeg har ryddet lagd middag og vært på dol:-)

Mens far og barna har vært på 2 mils skitur:-)

Jeg lagde fisk ala tikka masala , med forrett kamskjell med lime, pepperot, soyasaus og syltet ingefær.

Til dessert nå, lagde jeg karamellkake.

Kokte kondensert melk i 3 timer, lagde oreokjeksbunn, banan opp på denne også karamellen:-) mmm.

Satte kaldt til stiv,

Så pisket krem på toppen med sjokoladedryss:-)

De spiser og spiser:-)

Forstår godt at de spiser og spiser, hørtes jo kjempegodt ut :) Imponert over alt du disker opp med.

Forstår godt at de spiser og spiser, hørtes jo kjempegodt ut :) Imponert over alt du disker opp med.

Selv spiser jeg ikke kaker, jeg smaker, når jeg slikker på fingrene, det holder, men smaker godt:-)

Vil du ha oppskrift på karamellkaken? Veldig enkel, og min mann hadde problemer meg å ta bare et stykke. Så tok et til:-)

Kamskjellene og tikka masala fant jeg rett og sett i dagbladet:-)

Selv spiser jeg ikke kaker, jeg smaker, når jeg slikker på fingrene, det holder, men smaker godt:-)

Vil du ha oppskrift på karamellkaken? Veldig enkel, og min mann hadde problemer meg å ta bare et stykke. Så tok et til:-)

Kamskjellene og tikka masala fant jeg rett og sett i dagbladet:-)

Jeg er veldig glad i kaker da, men baker ikke noe særlig for tiden dessverre. Kamskjell har jeg aldri smakt, men det høres godt ut da.

Jeg har hanglet i helga, og middag hos venner i går kveld tok overskuddet jeg egentlig ikke hadde ;) I dag har jeg hatt lang frokost med mann, lest aviser, gått en tur til utsiktspunktet i nabolaget og sett utover byen, varmet opp pinnekjøtt fra jula, lagt opp og inn et par kjoler og vært på dol. Akkurat nå setter jeg brød i ovnen, og resten av kvelden tenker jeg å nyte i horrisontalen fra sofaen mens mann er på kino. Har travel uke i vente, så det er bare å samle krefter, og det er ingenting som slår en film i så måte... ;)

Noen som har et godt filmtips forresten?

Jeg har hanglet i helga, og middag hos venner i går kveld tok overskuddet jeg egentlig ikke hadde ;) I dag har jeg hatt lang frokost med mann, lest aviser, gått en tur til utsiktspunktet i nabolaget og sett utover byen, varmet opp pinnekjøtt fra jula, lagt opp og inn et par kjoler og vært på dol. Akkurat nå setter jeg brød i ovnen, og resten av kvelden tenker jeg å nyte i horrisontalen fra sofaen mens mann er på kino. Har travel uke i vente, så det er bare å samle krefter, og det er ingenting som slår en film i så måte... ;)

Noen som har et godt filmtips forresten?

Så aktiv du er, og folk her inne er....selv på en søndag. Kos deg med filmen :)

Jeg har ikke gjort stort i dag. Hosten from hell holdt meg våken i natt, så jeg er småtrøtt og uopplagt. Jeg har malt litt, sett film sammen med sønnen og laget røkt svinekam med pepperrotsaus. Det blir nok latmannsliv i sofaen resten av kvelden. Jeg synes det er godt å ikke ha så mye på programmet på søndager. Slappe av, nyte roen og lade opp til ny arbeidsuke. Synes helga blir så kort hvis man tettpakker den med action. 

Annonse

Jeg har ikke gjort stort i dag. Hosten from hell holdt meg våken i natt, så jeg er småtrøtt og uopplagt. Jeg har malt litt, sett film sammen med sønnen og laget røkt svinekam med pepperrotsaus. Det blir nok latmannsliv i sofaen resten av kvelden. Jeg synes det er godt å ikke ha så mye på programmet på søndager. Slappe av, nyte roen og lade opp til ny arbeidsuke. Synes helga blir så kort hvis man tettpakker den med action. 

Hørtes god ut den middagen. God bedring :)

Jeg har tatt oppvasken ørten ganger, spilt dataspill, hatt besøk av et søskenpar som lekte med mitt søskenpar i tre timer, servert lunsj, satt på klesvask, vasket badet, dusjet ungene, dusjet meg selv, lagt fram klær til uka som kommer og nå skal jeg starte på middagen - og ta oppvasken igjen.

En vanlig søndag :)

Jeg har tatt oppvasken ørten ganger, spilt dataspill, hatt besøk av et søskenpar som lekte med mitt søskenpar i tre timer, servert lunsj, satt på klesvask, vasket badet, dusjet ungene, dusjet meg selv, lagt fram klær til uka som kommer og nå skal jeg starte på middagen - og ta oppvasken igjen.

En vanlig søndag :)

Aktiv du ja på søndager :)

Så aktiv du er, og folk her inne er....selv på en søndag. Kos deg med filmen :)

Det høres nok mer aktivt ut på trykk enn det er i praksis... ;) Strengt tatt er det bare de kjolene og spaserturen som krevde mer enn at jeg gadd løfte meg opp fra sofaen :P Vanvittig deilig med sofadager innimellom - spesielt når formen bare er sånn halvveis...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...