Gå til innhold

Hva gjør dere i dag?

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Dagen min kunne ikke vært mer perfekt. Jeg har hatt en drømmedag :D Jeg har gått to mil på ski med finvær og perfekte forhold med snø på trærne. Fikk med oss solnedgangen også og jeg fikk tatt fine bilder.

Jeg blir nesten litt småreligiøs når jeg opplever slike dager. :)

Fortsetter under...

Fått gjort mye du og ja, hva skal dere ha til middag da? Her var det kylling i dag.

Vi hadde hjortekjøtt i små biter i saus, poteter, blomkål og kålrabistappe. Godt!

Denne dagen har vært deilig! Alle fem har både slappet av og gjort ting de liker :-)

Jeg har sovet lenge og så tilbragt en ekstra våken time i senga med nettbrettet.

Så har jeg gått tur en times tid langs elva, laget middag (hjemmelaget fiskegrateng) og gjort noe privat kontorarbeide.  

Resten av dagen tilbringes på sofaen, med sporadiske rydderunder etc.  

Har tatt både dråper og drukket te :mellow:

Ja jeg synes du kan kalle deg selv flink i dag, så mye du har fått gjort. Får ikke håpe gubben er for sur når han kommer hjem :) Det er jo ikke noe hyggelig. :ph34r:

Nå har jeg hatt tre fine dager uten;) Så om han er sur, så skal han få høre det. For det får han legge fra seg når han kommer hjem. Enig? Orker ikke det mer altså:)) Han en fin kveld, Stjernestøv!

Annonse

Dagen min kunne ikke vært mer perfekt. Jeg har hatt en drømmedag :D Jeg har gått to mil på ski med finvær og perfekte forhold med snø på trærne. Fikk med oss solnedgangen også og jeg fikk tatt fine bilder.

Jeg blir nesten litt småreligiøs når jeg opplever slike dager. :)

Så bra :)

Jeg har sovet lenge og så tilbragt en ekstra våken time i senga med nettbrettet.

Så har jeg gått tur en times tid langs elva, laget middag (hjemmelaget fiskegrateng) og gjort noe privat kontorarbeide.  

Resten av dagen tilbringes på sofaen, med sporadiske rydderunder etc.  

Fått gjort litt du da, og flink som tar rydderunder :)

Nå har jeg hatt tre fine dager uten;) Så om han er sur, så skal han få høre det. For det får han legge fra seg når han kommer hjem. Enig? Orker ikke det mer altså :)) Han en fin kveld, Stjernestøv!

Sikkert godt med noen dager uten han hvis han er sur, ja det kan han legge fra seg. Takk og ha en fin kveld der også :)

Neida, det tar mindre tid enn det høres ut. Har vel vært 70 % rumpesitting i dag, så ganske rolig i grunnen. Ungene lekte fint med hverandre periodevis og da slapp jeg underholde de ;)

Godt du har fått slappet av :) Har sikkert en travel hverdag du også.

Det høres nok mer aktivt ut på trykk enn det er i praksis... ;) Strengt tatt er det bare de kjolene og spaserturen som krevde mer enn at jeg gadd løfte meg opp fra sofaen :P Vanvittig deilig med sofadager innimellom - spesielt når formen bare er sånn halvveis...

Ja det er nok deilig med sofadager når en er travelt opptatt i hverdagen :) Hørtes mye ut da...

En deilig dag har det vært! :) Startet dagen med en deilig runde mellom laknene, frokost, skitur på nesten 4 timer, dusj, middag, klesvask og avslapping. Nå har jeg spist opp lefsene og risbollene fra jula og vi ser "Tjukken og Lillemor" og koser oss. :)

Annonse

En deilig dag har det vært! :) Startet dagen med en deilig runde mellom laknene, frokost, skitur på nesten 4 timer, dusj, middag, klesvask og avslapping. Nå har jeg spist opp lefsene og risbollene fra jula og vi ser "Tjukken og Lillemor" og koser oss. :)

Skituren var jo lang da, jammen sprek du :) Bra dere koser dere :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...