Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 128
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Toga

45

• Bella Dotte

27

• frosken

13

• laban

11

Mest aktive i denne tråden

Gjest Gargamel

Jeg virker å ha nådd et platå på 79 kg, men håper på å få gått ned mye mer. var 84 kg før jul

er vanskelig å gå ned når man spiser lite fra før... lettere for de som overspiser, de har faktisk noe å kutte fra....

Da har du gått mye ned på kort tid.

Jeg virker å ha nådd et platå på 79 kg, men håper på å få gått ned mye mer. var 84 kg før jul

er vanskelig å gå ned når man spiser lite fra før... lettere for de som overspiser, de har faktisk noe å kutte fra....

Du syns ikke 8 liter brus og melk er overspising?

Gjest Gargamel

Synes du???? Jeg håper gå å gå ned mer, men har stått fast på 79 nå en gooood stund.

Spørs hvor lenge før jul du veide 84, men et halvkilo i uka har jeg lest er et greit tempo for slanking. Du har kanskje tatt av ett kg i uka. Synes du det er sakte så tenk på at et halvt kg i uka blir 26 kg på et år.

Annonse

Spørs hvor lenge før jul du veide 84, men et halvkilo i uka har jeg lest er et greit tempo for slanking. Du har kanskje tatt av ett kg i uka. Synes du det er sakte så tenk på at et halvt kg i uka blir 26 kg på et år.

men nå har det stoppet opp :(

Gjest Gargamel

men nå har det stoppet opp :(

Nå tror jeg det er viktig at du er tålmodig og ikke gir opp. Siden du har gått ned såpass mye tror jeg opplegget ditt er godt nok, men at vektnedgangen kanskje går litt i rykk og napp.

Det du har gjort er en prestasjon. Det dumme er at mange mister tålmodigheten og legger på seg igjen. Det må ikke du gjøre. Tenk et halvt år frem i tid, ikke to uker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...