Gå til innhold

Overraskelsesparty til ungdom - erfaring, råd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du leser åpningsinnlegget én gang til ser du at det var nettopp overraskelsesfest 16-åringen ønsket seg. Jeg er enig med Anonym c70, og syns det er dramatisk å ikke engang undersøke interessen på bakgrunn av et par tre kritiske innspill på et nettforum!

Jeg er klar over at bursdagsbarnet har ønsket seg overraskelsesfest. Poenget mitt er at man trenger ikke å la være å arrangere en fest om man evt. ikke finner grunnlag for å arrangere en overraskelsesfest.

Grunnen til at jeg er skeptisk - så fremt ikke noen av venninnene kan stå for hoveddelen av organiseringen - er at dersom jenta ikke har det så greit sosialt (noe jeg synes antydes i åpningsinnlegget), så tror jeg ikke det bidrar i riktig retning om det er moren som prøver å arrangere bursdagsfesten hennes.

Jeg er klar over at bursdagsbarnet har ønsket seg overraskelsesfest. Poenget mitt er at man trenger ikke å la være å arrangere en fest om man evt. ikke finner grunnlag for å arrangere en overraskelsesfest.

Grunnen til at jeg er skeptisk - så fremt ikke noen av venninnene kan stå for hoveddelen av organiseringen - er at dersom jenta ikke har det så greit sosialt (noe jeg synes antydes i åpningsinnlegget), så tror jeg ikke det bidrar i riktig retning om det er moren som prøver å arrangere bursdagsfesten hennes.

Enig med deg her. Jenter kan være nådeløse i den alderen, og om jenta ikke er veldig populær fra før kan kompisene fort synes det er helt feil med en fest organisert av moren, og faktisk kanskje særlig dersom det gjøres veldig mye ut av det. Støtter derfor forslaget om å snakke med jentas venninner og helst få de med på planleggingen av festen, så kan moren holde seg mer i bakgrunnen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...