Madelenemie Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Hei! Vi lager nå etter timer med matte, en presentasjon av min datter, Jeg gir henne tips, hun er sliten nå, så hun trenger hjelp stakkar lille. Men da jeg ga henne ideer til hva hennes familie ser på henne som Begynte hun å le, hikstende, så sa hun feks: mamma, jeg forstår tegninen, men nå holder det, dette skal være et foredrag for klassen min, Og, jeg er ikke proff på dette mamma, men jeg må beholde konsentrasjon, dette er et foredrag ikke et komikershow, Hun sa mye mer, men jeg syns hun forstår veldig mange merkelige begreper, det er jeg glad for, for da tror jeg hun klarer seg. Men hun er bare 9 år. Nå går det fint med presentasjonen, men jeg syns det er mye, 10 spørsmål i samfunnsfag, presentasjon av seg selv, matteprøve 3 timers, og gloseprøve i Engelsk, dette er vår hverdag, jeg syns barn i dag har for mye lekser. Vi skulle 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/403566-presentasjon-med-tankekart/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.