Gå til innhold

Spill og leker til 2, 3 og 4 klasse??

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe inn spill og inneaktivitetsleker til en SFO med 2,3 og 4 klasse barn, stort sett gutter.
Hva kjøper man? Hva er gøy?
Hva leker/spiller de når det ikke er data eller tv spill?

Uteleker har vi en god plan på, men hva kan vi finne på som rolige inneaktiviteter?

Anonymous poster hash: 5be4e...176
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/403572-spill-og-leker-til-2-3-og-4-klasse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir desverre for dyrt med lego i oppstartfasen, men det kommer etterhvert :)

Det er egentlig en ute SFO, men vi trenger noen ting og drive med inne for en time eller to innimellom :)

Tenkte mer på hva slags type spill, og om de liker og tegne og moddelere for eksempel, når de går i 2-4 klasse.

Det blir desverre for dyrt med lego i oppstartfasen, men det kommer etterhvert :)

Det er egentlig en ute SFO, men vi trenger noen ting og drive med inne for en time eller to innimellom :)

Tenkte mer på hva slags type spill, og om de liker og tegne og moddelere for eksempel, når de går i 2-4 klasse.

Tegnesaker MÅ dere ha! :) Men invester i gode blyanter, Lyra, Milan eller andre gode merker - dårlige blyanter er pyton å tegne med. Modell-leire tror jeg ikke jeg hadde brukt penger på, den blir fort til en gråbrun guggemasse. Brettspillet Villkatten brukte de mye på sfo hos oss og vi har det hjemme også - kjempeartig! :) Nabbi-perler og brett? Men da må dere ha strykejern og bakepapir også. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...