gråstein Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 Noen som har klart å få kontakt med NAV ved å bruke kontaktskjemaet på Mine Sider på nav.no? De lover svar innen 48 timer, men nå har det nesten gått 1 uke uten respons... 0 Siter
Toga Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 Var noen ganger jeg ringte og ba saksbehandleren ringe opp igjen og de "glemte" det. Det er innen 2 virkedager der og. 0 Siter
Gjest Skrevet 30. januar 2015 Skrevet 30. januar 2015 Jeg gjorde det da jeg etterlyste sykepenger i høst. Fikk svar jeg.. Anbefaler deg å ta en telefon. 0 Siter
gråstein Skrevet 31. januar 2015 Forfatter Skrevet 31. januar 2015 Jeg gjorde det da jeg etterlyste sykepenger i høst. Fikk svar jeg.. Anbefaler deg å ta en telefon. Liker ikke telefoner. Foretrekker å skrive. 0 Siter
gråstein Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Skrevet 4. februar 2015 (endret) Jeg gjorde det da jeg etterlyste sykepenger i høst. Fikk svar jeg.. Anbefaler deg å ta en telefon. Nå gjorde jeg det (etter å ha satt noe beroligende). Men vedkommende på NAV Kundesenter nektet å sette over til saksbehandler, men insisterte på å svare selv (selv om saksbehandler hadde lagt inn beskjed på tlf svarer og bedt meg ringe tilbake). For håpe den informasjonen er riktig da. Stoler ikke på NAV. Fy faen, for et helvetes Kafka-system NAV er. Alt er så ufattelig tungvindt og byråkratisk. Er meningen å gjøre ting så vanskelig for "klientene" at de ikke orker mer, og tar repern? Endret 4. februar 2015 av gråstein 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.