Gå til innhold

Kontakte NAV elektronisk via Mine Sider


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gjorde det da jeg etterlyste sykepenger i høst. Fikk svar jeg.. Anbefaler deg å ta en telefon.

 

Nå gjorde jeg det (etter å ha satt noe beroligende). Men vedkommende på NAV Kundesenter nektet å sette over til saksbehandler, men insisterte på å svare selv (selv om saksbehandler hadde lagt inn beskjed på tlf svarer og bedt meg ringe tilbake). For håpe den informasjonen er riktig da. Stoler ikke på NAV.

 

Fy faen, for et helvetes Kafka-system NAV er. Alt er så ufattelig tungvindt og byråkratisk. Er meningen å gjøre ting så vanskelig for "klientene" at de ikke orker mer, og tar repern? 

Endret av gråstein

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...