Gå til innhold

For en deprimerende sang...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Toga

36

• slabbedask

29

• Trine

26

• Caylee

13

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Johnny Cash er bra.

Hvorfor syns du ikke det?

Er det "lett" rock går det greit, som greenday. De er flinke.

Er det derimot hard rock er det bare bråkete. Jeg får ingen følelser av det. Bare tanken "Bråk" . Jeg får ikke følelser av noe som ikke har en melodi god melodi eller en tekst som bare er "ÆÆÆÆÆ" ;)

Er det "lett" rock går det greit, som greenday. De er flinke.

Er det derimot hard rock er det bare bråkete. Jeg får ingen følelser av det. Bare tanken "Bråk" . Jeg får ikke følelser av noe som ikke har en melodi god melodi eller en tekst som bare er "ÆÆÆÆÆ" ;)

Green day er, som slabbedask sier, punk. Enig med deg i at hard rock bare er bråkete. En bra låt skal ha en bra tekst, gitar, bass og trommer. En bra tekst er ikke "ÆÆÆÆÆÆ"

Annonse

Green day er, som slabbedask sier, punk. Enig med deg i at hard rock bare er bråkete. En bra låt skal ha en bra tekst, gitar, bass og trommer. En bra tekst er ikke "ÆÆÆÆÆÆ"

Åja hehe. Er dårlig på kategorier.

Hørte på det mye i min emo periode, det var tider det. Selvom jeg nå romantiserer perioden...

Enig med deg :) Rock er bra bare det er slik du sier

Endret av Caylee

Åja hehe. Er dårlig på kategorier.

Hørte på det mye i min emo periode, det var tider det. Selvom jeg nå romantiserer perioden...

Enig med deg :) Rock er bra bare det er slik du sier

Jeg hørte mye på Green day da jeg gikk på ungdomskolen. Er vel derfor jeg vet det. Men jeg vet ikke akkurat skillet på punk-grunge-rock. Bare at jeg foretrekker grunge og melankolsk rock. Noe fra Green day kan nok gå under grunge. Spør du om trance og dance og alt det der så har jeg ikke peiling :P Jeg blir bare irritert og sint av slik musikk. Får vondt i ørene. Samme får jeg av hard rock også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...