Gå til innhold

For en deprimerende sang...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Toga

36

• slabbedask

29

• Trine

26

• Caylee

13

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Annonse

Den gamle slageren her må vel være deres mest punka låt...?

Men det er jo bare gladtoner hele veien...! Det er ikke sånn punk skal være. Punk handler om et rått og rølpete opprør mot det polerte, vakre og flinke. IMHO.

Det er tydelig at du ikke hører på tekster, og at du ikke vet at de kom med to plater før "Basket case"

Da gikk vi ungdomsskolen med ca litt over 14 års forskjell ;) eller hvis jeg tar feil så er jeg bare elendig i matte..

Skjønner. Bra du gikk dine egne veier innen musikken. Mange på den alderen følger "flokken"

Begynte på ungdomskolen i -94. Det er jo over 20 år siden :o. Hehe....ja, greit nok å ikke følge flokken.. Blir litt rart med de som ikke følger flokken fordi de syns det er kult å skille seg ut. Jeg syns ikke det var kult å skille meg ut, men gjorde det alikevel, i det aller meste egentlig.

Det finnes mye bra musikk uten tekst, gitar, bass og trommer.

Ikke når man er "besatt" av tekster. Jeg forstår at det finnes bra musikk uten tekst, og muligens uten de instrumentene jeg nevnte. Men jeg liker det ikke ;) Jo, piano. Det kan være fint. Ingrid Olava f.eks. Det syns jeg er veldig behagelig musikk. Men jeg må fortsatt ha teksten :)

Jeg mener man bare er kranglete og trangsynt om man kan kalle lignende musikk for punk, men fordi de ikke er gamle nok til å slå igjennom før på 90tallet så kan det ikke være punk. Vel, for meg og tydeligvis wikipedia er dette punk

Jeg syntes det er alt for popete og happy til å kunne kalles (ekte) punk.

Det er tydelig at du ikke hører på tekster, og at du ikke vet at de kom med to plater før "Basket case"

Høres mest emo ut på meg, de tekstene. Og i tilfelle de lagde punk i gamle dager, så er det vel ikke gamle dager vi snakker om her? Vi snakker om Green Day. Ikke demoen deres.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...