Gå til innhold

For en deprimerende sang...

Anbefalte innlegg

Vondt-i-hodet-musikk, men ikke sånn som den andre. Dette kan jeg forstå at folk hører på, men det blir for mange toner og lyder så jeg klarer ikke sortere og da får jeg vondt i hodet. Jeg skal høre på den igjen i morgen.

Ingen tvang. ;)

Syns bare det var spennende med litt "muslim-metal"... :lol:

Fortsetter under...

• Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Toga

36

• slabbedask

29

• Trine

26

• Caylee

13

Mest aktive i denne tråden

Ingen tvang. ;)

Syns bare det var spennende med litt "muslim-metal"... :lol:

Hodet sorterer litt bedre på morgenen enn kvelden. Var veldig eventyrpreg over den. Det første jeg tenkte på var vikinger, men forsto jo at det ikke var det sangen handlet om. Men teksten kunne like godt vært om vikinger. Altså, jeg syns den var kul, men det ble akkurat litt for mye. Men det går jo ikke på musikken, men hodet mitt :)

Men passer jo for folk som er deprimert...

Hei!

Jeg er omgitt av death growling, for meg er det bråkete, men for tidligere korgutter er visst dette god musikk.

Det er imidlertid svært vanskelig å growle om man ikke skal ødelegge sangstemmen, man bruker stemmebåndet på en spesiell måte, selve teknikken er interessant, men jeg føler mer for å kremte/hoste.

Jo mer jeg har hørt på det, jo mer kan jeg like noe av det, 

et av mine favorittband er system of a down, jeg liker alle sangene og tekstene veldig!

Endret av Madelenemie

Hei!

Jeg er omgitt av death growling, for meg er det bråkete, men for tidligere korgutter er visst dette god musikk.

Det er imidlertid svært vanskelig å growle om man ikke skal ødelegge sangstemmen, man bruker stemmebåndet på en spesiell måte, selve teknikken er interessant, men jeg føler mer for å kremte/hoste.

et av mine favorittband er system of a down, jeg liker alle sangene og tekstene veldig!

Det har ikke jeg hørt om, tror ikke jeg liker sånn musikk. Noe blir for bråkete også.

Hei!

Siden du føler deg ensom

Annonse

Syns ikke Sabbath er obligatorisk.

Lurer på hvorfor Sabbath kom på 1. plass her da ("The 25 Best metal bands of all time - as voted by metal musicians and members of the metal industry"). Noe 'plot'?

http://www.metalsucks.net/2014/11/14/25-best-metal-bands-time-real-1-black-sabbath/

No Sabbath, no metal. Period.

Endret av slabbedask

Lurer på hvorfor Sabbath kom på 1. plass her da ("The 25 Best metal bands of all time - as voted by metal musicians and members of the metal industry"). Noe 'plot'?

http://www.metalsucks.net/2014/11/14/25-best-metal-bands-time-real-1-black-sabbath/

No Sabbath, no metal. Period.

Hadde ikke vært metal uten blues, The Beatles og Beethoven heller. :P Alt henger sammen. Spørsmålet er vel hva man selv liker.

Noe sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...