Gå til innhold

Så var det hver gang vi møtes igjen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke noe av det pogrammet. Syns egentlig pogrammene som går på lørdager nå er kjedelig. Likte bedre før når det var fine familie pogrammer på nrk som spørrepogrammer osv

Ser nesten bare på TLC jeg  til vanlig

Spesielt pogrammet om å finne brudekjole og de rare telefonene til poltiet i usa

Eller ser du på noe annet?

Kunne ønske det gikk en god film på tv i grunn....

Jeg ser ikke på det, hører klassisk musikk. Helt nødvendig for meg i perioder. Men ser en del fortrinnsvis europeisk film, og i det siste en del franske. Kan jeg spørre hva slags sjangre du liker av film, evt. navn på filmer du liker?

Anonymous poster hash: 3d2c1...cb3

Jeg skjønner ikke noe av det pogrammet. Syns egentlig pogrammene som går på lørdager nå er kjedelig. Likte bedre før når det var fine familie pogrammer på nrk som spørrepogrammer osv

Ser nesten bare på TLC jeg  til vanlig

Spesielt pogrammet om å finne brudekjole og de rare telefonene til poltiet i usa

Nei i dag var det kjedelig. Likte også når det var underholdning på tv :)

Jeg ser ikke på det, hører klassisk musikk. Helt nødvendig for meg i perioder. Men ser en del fortrinnsvis europeisk film, og i det siste en del franske. Kan jeg spørre hva slags sjangre du liker av film, evt. navn på filmer du liker?

Anonymous poster hash: 3d2c1...cb3

Kanskje jeg og skulle høre på klassisk musikk av og til, kan vel være ganske avslappende :) Jeg liker mange slags filmer, liker vel best thrillere da. Og gode komedier.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...