Gå til innhold

Har dere hørt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

20

• Caylee

16

• slabbedask

6

• Toga

5

Mest aktive i denne tråden

Du er så snill. Glad det finnes slike som deg :)

Jeg er da ikke spesielt snill, kjære deg. Sier bare det jeg mener. Takk! Det var veldig fint sagt. Jeg er glad at også du finnes, og det er sikkert mange andre glade for også. :)

Anonymous poster hash: 5a527...252

Jeg er da ikke spesielt snill, kjære deg. Sier bare det jeg mener. Takk! Det var veldig fint sagt. Jeg er glad at også du finnes, og det er sikkert mange andre glade for også. :)

Jo det er du!:)

Sier bare det jeg mener jeg også. La merke til det med en gang, måtte bare si det nå. Liker at du skriver navnet til de du skriver til, det virker så mer personlig på en bra måte.

Tusen takk, betyr veldig mye ^^

Annonse

Jo det er du! :)

Sier bare det jeg mener jeg også. La merke til det med en gang, måtte bare si det nå. Liker at du skriver navnet til de du skriver til, det virker så mer personlig på en bra måte.

Tusen takk, betyr veldig mye ^^

Fint sagt av deg! :) Og selv takk! Du er nok selv en meget snill og omsorgsfull person. :)

Ohh en mann som har laget klassisk musikk! Elsker slik musikk.

Søkte på sangen "Salut d´amour". Vakkert. :wub:

Skjønner godt du ville dra på konsert med hans musikk. Fortell meg gjerne flere klassiske komponister hvis du vet om noen :)

Takk :-)

Klassisk er fint, men noen ganger trenger man å få rensket opp i øregangene (og jage lassisen på dør).

https://www.youtube.com/watch?v=Cx01fOYsc6E

https://www.youtube.com/watch?v=oV5owHUs5QE

Endret av slabbedask

Enigmavariasjonene av Elgar? Anbefales. For syk for å dra på konsert i dag, men trøster meg med å høre på knitrete, gamle originalinsspillinger + et rødt glass Montepulciano. Ønsker alle en fortsatt god lørdag kveld. :)

angry-no-l.png

https://www.youtube.com/watch?v=MjNIjSfOdU8

Endret av Toga

Annonse

Fint sagt av deg! :) Og selv takk! Du er nok selv en meget snill og omsorgsfull person. :)

Tusen takk, betyr mye og veldig hyggelig at du syns det :-)

Håper du ikke har forandret mening om meg etter en tråd som jeg var litt frekk i hvis du har lest tråden. Jeg er ikke slik til vanlig, var bare veldig trist

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...