Gå til innhold

Hvor høy er du og hvor mye veier du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Toga

11

• AnonymBruker

9

• slabbedask

6

• missmas

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Annonse

Den var jo søt :)

Den syns sikkert du er søt og... kjærlighet ved første blikk? ;) Jeg lurer litt på om slike skapninger som tatt ut av kritt-perioden (?) er i stand til å forelske seg?

Når du skal på jobb kan du bare si "see you later, alligator". :wub:

Den syns sikkert du er søt og... kjærlighet ved første blikk? ;) Jeg lurer litt på om slike skapninger som tatt ut av kritt-perioden (?) er i stand til å forelske seg?

Når du skal på jobb kan du bare si "see you later, alligator". :wub:

Jeg tror jeg ville blitt spist lenge før jeg kom meg på jobb altså. Jeg hadde blitt et ypperlig low carb high fat måltid for den :P

Er det forresten noen praktiske forskjeller på en alligator og en krokodille?

Jeg tror jeg ville blitt spist lenge før jeg kom meg på jobb altså. Jeg hadde blitt et ypperlig low carb high fat måltid for den :P

Er det forresten noen praktiske forskjeller på en alligator og en krokodille?

:P

Tror ikke krokodillen smaker forskjell på menneske og sebra, igrunn. Den er nok ikke så klok.

Er vel taksonomisk forskjell, i tillegg til no' småtteri som er mest for biologer tror jeg: http://crocodilian.com/cnhc/cbd-faq-q1.htm

:P

Tror ikke krokodillen smaker forskjell på menneske og sebra, igrunn. Den er nok ikke så klok.

Er vel taksonomisk forskjell, i tillegg til no' småtteri som er mest for biologer tror jeg: http://crocodilian.com/cnhc/cbd-faq-q1.htm

Hmm.. Noterer meg at krokodillen har V-formet snute og alligatoren har U-formet. Sikkert lite hyggelig å bli spist av en sånn en uansett hva den er.

Hmm.. Noterer meg at krokodillen har V-formet snute og alligatoren har U-formet. Sikkert lite hyggelig å bli spist av en sånn en uansett hva den er.

Etter hva jeg forstår så tygger den ikke maten noe særlig; kjeven og tennene er mest for å fange og holde byttet. Så du kan vel i teorien ligge der nede med avrevne armer en stund før du kveles av oksygenmangel... :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...