AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Her er kopi av et brev jeg sendte til Japanphoto i dag: Mitt tidligere positive inntrykk av Japanfoto har denne helgen falt til null. Nettsiden deres er ubrukelig. For det første har jeg brukt MANGE TIMER denne helgen på å skulle lage en veggkalender (svart sirkel på kvadrisk ark). For det andre har jeg måttet legge inn alle bildene to ganger, - og tross i dette ser det ut som om det ikke ligger noen bestilling på meg hos dere i det hele tatt. Hele prosessen har vært ekstremt irriterende. Første gang hadde jeg lagt inn alle bildene, og skulle gå videre, da jeg fikk beskjed om at jeg måtte registrere meg som bruker (dette burde man selvsagt få beskjed om aller først, før man trykker på knappen Sett igang). Etter at jeg hadde registrert meg, var alle bildene og kalenderen jeg hadde laget, blitt slettet, jeg fant den i alle fall ikke igjen. Andre gangen laget jeg en ny kalender, og skulle sende den til bestilling. Til tross for korrekt adresse, fikk jeg opp beskjed om at nettsidend eres ikke godtok adressen, men at hvis jeg var sikker på at adressen likevel var korrekt, skulle jeg hake av i en liten boks, og trykke fortsette. Dette gjorde jeg gjentatte ganger, men kom tilbake til samme bilde hele tiden, der den ikke godtok adressen min. Jeg holdt på å gi opp, da jeg plutselig kom inn likevel og den hadde godtatt adressen min.... Da jeg så skulle sjekke ordren, så jeg at et tilleggsgebyr på 15 kr var blitt lagt til, for en funksjon som jeg slett ikke hadde brukt. Jeg visste ikke hvordan jeg skulle få slettet denne. Jeg gikk fram og tilbake på nettsidene men fant ingen måte å endre denne feilen på. Så så jeg at nå var ordren sendt. Jeg ble skikkelig irritert, siden jeg ikke vil betale 15 kr for en funksjon jeg ikke har brukt. Jeg forsøkte så å ringe dere. Det sto at den var åpen etter kl. 14 på søndager. Etter å ha sittet på vent i 45 minutter, ga jeg opp. Fy f... for en kundeservice!!!! Da jeg logget meg inn igjen, fant jeg ikke i historikken min noen som helst ordre. Det var tomt. Så leste jeg på en linje at for å sjekke mine papirfoto-ordre, måtte jeg skrive inn en kode som de hadde sendt meg på e-post. Det var bare det at jeg slett ikke har mottatt noen mail fra dere med kode! Så nå vet jeg ikke engang om min bestilling er sendt eller ikke sendt, og om fotoboken jeg lagde eksisterer eller er blitt slettet. Siden en kalender er et hasteprodukt (det er jo allerede i seneste laget å lage den siste dagen i januar), så er jeg nødt til å bestille ny kalender et annet sted isteden. Synd, for jeg var godt fornøyd med den kalenderen jeg trodde jeg hadde laget hos dere. Skulle min ordre likevel dukke opp hos dere, kan dere slette den. Jeg er ikke villig til å betale ett øre for så mye rot, tidstap og irritasjon. Jeg ønsker heller ikke å skulle støtte opp om en så dårlig tjeneste som det Japanphoto tilbyr. Skulle dere likevel finne min ordre, kan dere enten sende meg den gratis som plaster på såret - hvis ikke kan dere som sagt slette den. Anonymous poster hash: 1deed...e39 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/403699-brev-til-japanphoto/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Sender deg min sympati. Forferdelig med slike lange prosjekter og så må man begynne på nytt ørten ganger, spesielt festlig når de ikke finner adressen. Det blir som et intensivkurs i tålmodighet. Prøv fotoknudsen neste gang? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/403699-brev-til-japanphoto/#findComment-3604904 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Mulig de hadde noe datatrøbbel akkurat denne kvelden? Anonymous poster hash: 327ad...e12 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/403699-brev-til-japanphoto/#findComment-3604914 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Liker heller ikke JapanPhoto. Angret på kjøp i butikk. Kundebehandlingen der var slik at jeg ikke har gått dit etterpå. Anonymous poster hash: d7fb2...608 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/403699-brev-til-japanphoto/#findComment-3605048 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Hvor vil dere heller anbefale da? Som har god kundeservice og samtidig produkter av god kvalitet? Hilsen trådstarter. Anonymous poster hash: 1deed...e39 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/403699-brev-til-japanphoto/#findComment-3605118 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 http://www.tek.no/artikler/fotokalendere/114152 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/403699-brev-til-japanphoto/#findComment-3605121 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Hvor vil dere heller anbefale da? Som har god kundeservice og samtidig produkter av god kvalitet? Hilsen trådstarter. Anonymous poster hash: 1deed...e39 Jeg lagde to flotte fotobøker og ga bort til jul på fotoknutsen.no - en del jobb å lage dem på nettet selvfølgelig, men de kom i posten etter en ukes tid og var kjempeflotte! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/403699-brev-til-japanphoto/#findComment-3605148 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg har handlet hos Japan photo både i butikk og på nett. En utmerket service har jeg fått bestandig.<br />2 flotte fotobøker og en kalender har jeg også kjøpt, og alt gikk helt smerterfritt.<br />Generelt har Japan photo en bra service, så trådstarted har vært ekstra uheldig her.<br /><br />Ps. Nei, jeg jobber ikke hos JP og jeg handler også med Foto/Video m.flere.Anonymous poster hash: f8f55...270 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/403699-brev-til-japanphoto/#findComment-3605158 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.