Gå til innhold

Hatt en fin start på uka?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har ihvertfall hatt det bra i dag :-)

Ikke verst bare det.

Det er bra. Godt å høre. Noe spesielt eller bare en av de dagene som er gode uten grunn?:)

En skikkelig glamorøs og spennende mandag her, som vanlig. Sov for lenge, mildt sagt hektisk morgen. Arbeidsdagen...samtlige arbeidsoppgaver ble avbrutt av telefoner, folk som ville noe eller annet som hastet mer. Kjempestas for meg som er nødt til å få ting gjort nå med det samme mens jeg enda husker hva det var jeg skulle gjøre. Ble derfor ferdig på jobb 40 minutter etter skjema og måtte råkjøre for å rekke å få ungen avgårde på teaterøving. Så handlet jeg og laget middag, hentet ungen igjen, spiste og så over lekser, samlet papirer for et møte i morgen og la sammen tøy. Nå må jeg bare få kranglet den unge mannen i dusjen og få i ham litt kveldsmat, så skal jeg ta meg et godt og varmt bad og gjøre ingenting. 

Det er bra. Godt å høre. Noe spesielt eller bare en av de dagene som er gode uten grunn? :)

En skikkelig glamorøs og spennende mandag her, som vanlig. Sov for lenge, mildt sagt hektisk morgen. Arbeidsdagen...samtlige arbeidsoppgaver ble avbrutt av telefoner, folk som ville noe eller annet som hastet mer. Kjempestas for meg som er nødt til å få ting gjort nå med det samme mens jeg enda husker hva det var jeg skulle gjøre. Ble derfor ferdig på jobb 40 minutter etter skjema og måtte råkjøre for å rekke å få ungen avgårde på teaterøving. Så handlet jeg og laget middag, hentet ungen igjen, spiste og så over lekser, samlet papirer for et møte i morgen og la sammen tøy. Nå må jeg bare få kranglet den unge mannen i dusjen og få i ham litt kveldsmat, så skal jeg ta meg et godt og varmt bad og gjøre ingenting. 

Hørtes ut som en dag med innhold ja :-)

Jeg har hatt en bra dag fordi sønnen min kom hjem, og har kost meg med begge sønnene i dag. Vi var ute å spiste pizza :-)

Nicklusheletida

I dag begynte jeg i ny vikarjobb IGJEN, så jeg var litt nervøs før jeg dro på jobb. Alltid litt nervøs første dagen. Heldigvis kunne jeg i fra før av datasystemene jeg skulle bruke for jeg ble overlatt til meg selv med noen permer etter en halvtime :-)

Men nå er dagen over og jeg trenger ikke gru meg til i morgen.

Ellers har jeg laget middag og trent. En grei nok dag, men nå VIL jeg ha fast jobb snart :huh:

I dag begynte jeg i ny vikarjobb IGJEN, så jeg var litt nervøs før jeg dro på jobb. Alltid litt nervøs første dagen. Heldigvis kunne jeg i fra før av datasystemene jeg skulle bruke for jeg ble overlatt til meg selv med noen permer etter en halvtime :-)

Men nå er dagen over og jeg trenger ikke gru meg til i morgen.

Ellers har jeg laget middag og trent. En grei nok dag, men nå VIL jeg ha fast jobb snart :huh:

Forstår godt at du vil ha fast jobb.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...