Gå til innhold

Har du smakt den nye...

Anbefalte innlegg

Skrevet

grønne cola'en?

Gleder meg til den er i butikken nær meg!

Skrevet

Har ikke smakt, men skal absolutt gi den en sjanse.

Hadde forøvrig store forventninger til Stevia - men ble skuffet over smaken.  Kanskje har Coca Cola Company klart å kamuflere den.

Skrevet

grønne cola'en?

Den blir nok en like stor suksess som vanilje-colaen.

Anonymous poster hash: 4fa09...a8a

Skrevet

Den inneholder da altså 6,8 gram sukker per 100 ml, mot 10,6 fra vanlig Coca Cola.

Da blir man visstnok slank og sprek.

Da jeg så den på bensinstasjonen, kostet den 88,80 NOK. For 0,5 liter. Så jeg har nok ikke testet den, nei.

Skrevet

Den inneholder da altså 6,8 gram sukker per 100 ml, mot 10,6 fra vanlig Coca Cola.Da blir man visstnok slank og sprek.Da jeg så den på bensinstasjonen, kostet den 88,80 NOK. For 0,5 liter. Så jeg har nok ikke testet den, nei.

Tuller du?

Skrevet

Tuller du?

Ingenting av dette er 'tullings'. Prisen går nok ned, men ikke sukkerinnholdet... :P

Skrevet

Ingenting av dette er 'tullings'. Prisen går nok ned, men ikke sukkerinnholdet... :P

Den blir nok vesentlig dyrere enn ekte vare. Hvorfor nøye seg med 'annensorterings' med marginalt mindre kalorier til høyere pris?

Skrevet

Den blir nok vesentlig dyrere enn ekte vare. Hvorfor nøye seg med 'annensorterings' med marginalt mindre kalorier til høyere pris?

Hvem vet hva som skjer.

Hvem vet.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Skrevet

For da kan man kjøpe og drikke mer og føle seg sunnere. Eller no.

Skrevet

For da kan man kjøpe og drikke mer og føle seg sunnere. Eller no.

Noe sånt, vel.

Skrevet

grønne cola'en?

Har ikke sett den jeg men kan vel prøve...

Skrevet

Jeg syns det er tåpelig av Coca Cola å gi den en grønn farge - som om den var sunn liksom! Cola er ikke sunt uansett hvordan man vrir på det.

Jeg liker ikke  kunstig sukker og får vondt i magen av det. Valgte å smake på denne likevel. Jeg har ikke fått magesmerter av den, men kjenner godt den kunstige sukkersmaken, og syns ikke den smaker godt - dog bedre enn de andre diett-colane.

Anonymous poster hash: 13130...562
Skrevet

Jeg syns det er tåpelig av Coca Cola å gi den en grønn farge - som om den var sunn liksom! Cola er ikke sunt uansett hvordan man vrir på det.

Jeg liker ikke  kunstig sukker og får vondt i magen av det. Valgte å smake på denne likevel. Jeg har ikke fått magesmerter av den, men kjenner godt den kunstige sukkersmaken, og syns ikke den smaker godt - dog bedre enn de andre diett-colane.

Det er ikke mer kunstig søtning enn sukker. Det er ekstrakt av planten stevia...

Med mindre du mener konstig. Den er helt sikkert rar. Alt annet enn ekte Coca Cola ® er konstig.

Skrevet

Alt annet enn ekte Coca Cola ® er kunstig.

Helt riktig.

Skrevet

Den inneholder da altså 6,8 gram sukker per 100 ml, mot 10,6 fra vanlig Coca Cola.

Da blir man visstnok slank og sprek.

Da jeg så den på bensinstasjonen, kostet den 88,80 NOK. For 0,5 liter. Så jeg har nok ikke testet den, nei.

Såpass! Der jeg har sett den får man med en gratis når man kjøper en vanlig halvlitet Cola! :S

Anonymous poster hash: 44ab3...bf3

Skrevet

Nei - aldri mer Cola på meg! Vel, en sannhet med modifikasjoner kanskje. Jeg var rimelig freistet herom dagen når samboer trakk om en iskald boksecola og jeg hørte lyden psssst. Men jeg stod i mot. Mulig jeg faller for fristelsen til sommeren da iskald cola fra flaske i sommersola er noe av det beste som finnes i min verden :) Men frem til da, ingen grønn Cola og ingen annen Cola heller. 

Anonymous poster hash: 6cc00...ddc
Skrevet

grønne cola'en?

Jeg har :) Kjøpte noen store på Eurospar, de har sånn 5 for 3 tilbud til 69.90, så jeg kjøpte to vanlige cola (1.5 l), 2 grønne og en Fanta.

Måtte ha to vanlige colaer for å ta blindtesten hehehe :)

Dom: Tjah, denne var helt grei. Kunne godt hatt litt mer syre i den, men det fikser en lett med en sitronskive og litt isbiter i glasset, da blir det lekkert. Smaker som vanlig cola, ikke bismak av Steviaen - ikke bemerkelsesverdig i alle fall. Om en blir vant til å drikke denne, så vil en neppe ha noe annet.

Den smaker i alle fall mye mindre kunstig enn de andre.

Eneste jeg ikke liker er designen. Det er noe med det grønne, det ser ikke like innbydende. Det er liksom ikke Coca Cola om dere skjønner. Litt psykisk det der sikkert. 

Men men, nå sparer vi halve kaloriene :D 

Skrevet

Smaker vel litt bedre pga den har 50 % vanlig sukker :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...