Gå til innhold

Hva deler du på facebook?

Anbefalte innlegg

Jeg må nesten le her jeg sitter alene. :-)

Ei jeg jobber med skrev på facebook at hun var så stolt av jenta si som hadde vært på innskriving på skolen

Jeg svarte : Gratulerer med førskole jenta. Kanskje vi får se bilder snart

Svaret var : det er ikke alt som deles på facebook

Jeg kikket litt på hva hun har delt før. Og det var bilder fra fylla men puppene i sentrum og kyssing og klining.

Da måtte jeg le og tenker at heldigvis er vi forskjellige på hva vi deler med andre :-)

Anonymous poster hash: a925a...0e8

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/403995-hva-deler-du-p%C3%A5-facebook/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Ladytron

Deler iblant hvis jeg finner noe som er morsomt, eller relatert til ting jeg er opptatt av. Ellers legger jeg kanskje ut et bilde eller to i året, men ikke festbilder. Har også slått på timeline review slik at ikke andres tagger av meg automatisk havner på min timeline lenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...