Gå til innhold

Valentinsdagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bryr du deg?

Det gjør ikke jeg, det er iallefall handelens dag.

Gjest Ladytron
Skrevet

Hadde vært kjekt å få blomster, men min kjære liker ikke dagen. :mellow:

Skrevet

Hadde vært kjekt å få blomster, men min kjære liker ikke dagen. :mellow:

Det er jo alltid kjekt å få blomster :) Min kjære bryr seg heller ikke om dagen, greit for meg.

Gjest Ladytron
Skrevet

Ja, vi får vel leve med det :) Kanskje det blir blomster på oss en annen dag istedenfor? ;)

Gjest Gargamel
Skrevet

Vi har aldri markert den dagen. Kan vurdere å sende ene sms eller noe hvis jeg får inspirasjon i løpet av dagen.

Skrevet

Ja, vi får vel leve med det :) Kanskje det blir blomster på oss en annen dag istedenfor? ;)

Ja det hadde vært noe ;) Lenge siden han har kjøpt blomster til meg nå, husker ikke sist.

Skrevet

Vi har aldri markert den dagen. Kan vurdere å sende ene sms eller noe hvis jeg får inspirasjon i løpet av dagen.

Inspirasjon ja, trenger du det for å sende henne en sms da?

Skrevet

Nei.

Ikke noe å bry seg om i grunn.

Skrevet

Jeg brøy meg så mye at jeg tok på meg rød leppestift, kysset en serviett og skrev ælska minsin på den før jeg dro til byen. Det ble høyt verdsatt av en trøtt mann som våknet etter nattevakt og fant den ved siden av vannkokeren :)

Anonymous poster hash: a7ff3...afa
Gjest Gargamel
Skrevet

Jeg brøy meg så mye at jeg tok på meg rød leppestift, kysset en serviett og skrev ælska minsin på den før jeg dro til byen. Det ble høyt verdsatt av en trøtt mann som våknet etter nattevakt og fant den ved siden av vannkokeren :)

Han er veldig heldig.

Gjest Gargamel
Skrevet

Inspirasjon ja, trenger du det for å sende henne en sms da?

Du har som vanlig rett. Jeg sendte en sms :-) Hun er småsyk og sover nå, men sovnet i alle fall i armene mine.

Skrevet

Jeg brydde meg ikke, men mamma gjorde. Hun kjøpte en liten bamse hver til meg og søsteren min som det sto noe søtt på. Høres kanskje barnslig ut, men jeg syns sånt er koslig:)

Skrevet

Han er veldig heldig.

Det er jeg også :) Han hadde skrevet ved siden av: Du e den fineste i hele verden. Ælska du å :)

Skrevet

Jeg brydde meg ikke, men mamma gjorde. Hun kjøpte en liten bamse hver til meg og søsteren min som det sto noe søtt på. Høres kanskje barnslig ut, men jeg syns sånt er koslig:)

Fine mamman din :)

Skrevet

Fine mamman din :)

Ja hun er utrolig snill

^_^

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...