stjernestøv Skrevet 14. februar 2015 Skrevet 14. februar 2015 Bryr du deg? Det gjør ikke jeg, det er iallefall handelens dag. 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 14. februar 2015 Skrevet 14. februar 2015 Hadde vært kjekt å få blomster, men min kjære liker ikke dagen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Skrevet 14. februar 2015 Hadde vært kjekt å få blomster, men min kjære liker ikke dagen. Det er jo alltid kjekt å få blomster Min kjære bryr seg heller ikke om dagen, greit for meg. 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 14. februar 2015 Skrevet 14. februar 2015 Ja, vi får vel leve med det Kanskje det blir blomster på oss en annen dag istedenfor? 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 14. februar 2015 Skrevet 14. februar 2015 Vi har aldri markert den dagen. Kan vurdere å sende ene sms eller noe hvis jeg får inspirasjon i løpet av dagen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Skrevet 14. februar 2015 Ja, vi får vel leve med det Kanskje det blir blomster på oss en annen dag istedenfor? Ja det hadde vært noe Lenge siden han har kjøpt blomster til meg nå, husker ikke sist. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Skrevet 14. februar 2015 Vi har aldri markert den dagen. Kan vurdere å sende ene sms eller noe hvis jeg får inspirasjon i løpet av dagen. Inspirasjon ja, trenger du det for å sende henne en sms da? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Skrevet 14. februar 2015 Nei. Ikke noe å bry seg om i grunn. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 Skrevet 14. februar 2015 Jeg brøy meg så mye at jeg tok på meg rød leppestift, kysset en serviett og skrev ælska minsin på den før jeg dro til byen. Det ble høyt verdsatt av en trøtt mann som våknet etter nattevakt og fant den ved siden av vannkokeren Anonymous poster hash: a7ff3...afa 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Jeg brøy meg så mye at jeg tok på meg rød leppestift, kysset en serviett og skrev ælska minsin på den før jeg dro til byen. Det ble høyt verdsatt av en trøtt mann som våknet etter nattevakt og fant den ved siden av vannkokeren Anonymous poster hash: a7ff3...afa Han er veldig heldig. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Inspirasjon ja, trenger du det for å sende henne en sms da? Du har som vanlig rett. Jeg sendte en sms :-) Hun er småsyk og sover nå, men sovnet i alle fall i armene mine. 0 Siter
Caylee Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Jeg brydde meg ikke, men mamma gjorde. Hun kjøpte en liten bamse hver til meg og søsteren min som det sto noe søtt på. Høres kanskje barnslig ut, men jeg syns sånt er koslig:) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Han er veldig heldig. Det er jeg også Han hadde skrevet ved siden av: Du e den fineste i hele verden. Ælska du å Anonymous poster hash: a7ff3...afa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Jeg brydde meg ikke, men mamma gjorde. Hun kjøpte en liten bamse hver til meg og søsteren min som det sto noe søtt på. Høres kanskje barnslig ut, men jeg syns sånt er koslig:) Fine mamman din Anonymous poster hash: a7ff3...afa 0 Siter
Caylee Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Fine mamman din Anonymous poster hash: a7ff3...afa Ja hun er utrolig snill 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.