Gå til innhold

Hva skal du gjøre i kveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymousDoler

Om 40 minutter skal jeg se på dette: http://www.twitch.tv/riotgames (obs kun for pc-spill-nerder ikke for normale folk !)

Også etter det eller underveis skal jeg sutre litt på dol :)

Også til slutt kanskje spille litt pc spill i natten

Ønsker deg en god helg 

Om 40 minutter skal jeg se på dette: http://www.twitch.tv/riotgames (obs kun for pc-spill-nerder ikke for normale folk !)

Også etter det eller underveis skal jeg sutre litt på dol :)

Også til slutt kanskje spille litt pc spill i natten

Ønsker deg en god helg 

Kos deg med det og god helg :)

Minst mulig her også. Fortsatt Syk. Føler jeg burde vært gravlagt for lenge siden, men rusler fortsatt rundt. Har allikevel vært på jobb, spist paracet og sikkert smittet alle andre som en Typhoid Mary.

Skal holde deg hjemme når du er syk, fortsatt god bedring :) Er det influensa?

Annonse

Annonse

Minstemann er på by'n og mannen i huset har vært på møte og nå nyter han antagelig en god middag på Aker Brygge.  Så jeg er alene for første gang på flere år og se på film i kveld.

Hjemme igjen fra sydligere strøk ja, og dere hadde det fint? Må være rart å være alene hvis ikke du har vært det på flere år, men sikkert deilig og. Kos deg :)

Vi spiste en lett middag (omelett) og slappet av litt. Når Anno begynte rømte jeg rommet og tok en økt på trimsykkelen istedet, det ble sannelig 45 min / 20 km. :) Nå har jeg spist litt havregrøt med blåbær (hjemmelaget) og suller med pc'n mens "Naked and afraid" surrer på skjermen på Discovery. Blir ingen seinkveld tror jeg, er trøtt og sliten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...