Gå til innhold

Pusteproblemer / Press i brystet / Oppblåst


RubenNaess

Anbefalte innlegg

Er en mann på 26 år i god fysisk form og godt kosthold. Det jeg sliter med er følgende: trykk midten av brystet, (akkurat som noen presser en tommel midt på øverst i magen), stikkfølelse på akkurat det punktet (som om noen stikker med nål, og da skvetter jeg helt sykt), pustevansker (ca hver dag), hard avføring, svimmel etter måltider (vanskelig i jobbsituasjon da jeg ikke kan jobbe lenger). Har vært hos fastlegen å tatt ultralyd, gastroskopi og rønten uten noe funn. Går på Lansoprazol 30 mg + zantac 150mg brusetablett, men ikke noe så god virkning. Prøver jeg å trappe ned blir det verre, samme gjelder hvis jeg trapper opp. Har hverken halsbrann eller sure oppstøt. Drikker alkohol kun 1 dag i uka (maks 4 enheter), slutta å røyke for ca 1/2 år siden, samme gjelder godteri og fet mat. Drikker ellers mye vann og max 1 dl kaffe hver dag. Har gått ned 5 kg på ca 3 måneder med tanke på at helsa skal bli bedre og lagt om livsstilen helt. Når jeg får pustevansker tar jeg sobril som jeg har fått fra legen uten effekt. Spørsmålet mitt er da, hva er dette ? Skal det være så vanskelig å finne en "diagnose" ? Senker livskvaliteten betraktelig og er på grensa til deprimert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler deg en kur med Silicea mage/tarm som du får kjøpt på helsekost. Helt ufarlige greier (kisel) som faktisk rydder opp i mye mageproblematikk. Google og les om den. Bruk den som en kur.



Anonymous poster hash: 5a944...3b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte nå ! tar i tillegg aloe vera, vitamintabletter og renseputer man setter under beina for å få ut giftstoffer fra kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
På 26.2.2015 den 1.15, RubenNaess skrev:

Bestilte nå ! tar i tillegg aloe vera, vitamintabletter og renseputer man setter under beina for å få ut giftstoffer fra kroppen.

Funket Silicea mage/tarm?

Anonymkode: 81f7d...5b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...