stjernestøv Skrevet 4. mars 2015 Skrevet 4. mars 2015 Jeg isolerer meg fra omverden og gjør ikke noe hjemme heller, bare sitter her og stirrer hele dagen. Min sønn sa til meg i dag "Du sitter jo bare der hele dagen, det må være kjedelig", og det er det. Har ikke ork til å gjøre noenting, det er min oppgave å sitte i sofaen og glo...min livsoppgave og legge meg om kvelden for så å stå opp til det samme. I morgen må jeg dusje og det er tiltak, gjør det annenhver dag. Vil dette bli bedre hvis jeg går over til sprøyte? Hva om det er sykdommen min, kan det hjelpe med lamictal da? Det lurer jeg på. Ringte legesenteret i dag, skal ta serumkonsentrasjon i morgen men jeg tror ikke det blir noe av. Jeg orker vel ikke ut. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. mars 2015 Forfatter Skrevet 4. mars 2015 (endret) Kan noen slette dette? Vet at for å få forandring må jeg gjøre ting annerledes, vet det men det er så vanskelig... Best å legge seg, håper dere sletter dette. Nå er jeg lei... Endret 4. mars 2015 av stjernestøv 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 4. mars 2015 Skrevet 4. mars 2015 Du er jo her også og skriver. Her er det mange som liker deg og din væremåte, du betyr noe for oss. Kjedelig at du ikke har det bra, håper du snart vil føle deg bedre. Sikkert lurt å troppe opp på legekontoret i morgen. 0 Siter
Anonymesen Skrevet 4. mars 2015 Skrevet 4. mars 2015 Kom igjen! du klarer dette :) Gå å mål serum i morgen, vær så snill. Håper virkelig du får det bedre. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. mars 2015 Forfatter Skrevet 4. mars 2015 Du er jo her også og skriver. Her er det mange som liker deg og din væremåte, du betyr noe for oss. Kjedelig at du ikke har det bra, håper du snart vil føle deg bedre. Sikkert lurt å troppe opp på legekontoret i morgen. Tusen takk, det var fint skrevet Virker så endeløst dette her, bare jeg hadde klart å slutte med medisinen som gjør meg deprimert. Får se ang legekontoret i morgen, må jo ha energi til å gå dit også. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. mars 2015 Forfatter Skrevet 4. mars 2015 Kom igjen! du klarer dette :) Gå å mål serum i morgen, vær så snill. Håper virkelig du får det bedre. Tusen takk Får se hva jeg orker i morgen, burde jo orket det. Så er det tanken på å sitte der å vente med de dårlige energiene, blir jo matt av det. 0 Siter
XbellaX Skrevet 4. mars 2015 Skrevet 4. mars 2015 Jeg isolerer meg fra omverden og gjør ikke noe hjemme heller, bare sitter her og stirrer hele dagen. Min sønn sa til meg i dag "Du sitter jo bare der hele dagen, det må være kjedelig", og det er det. Har ikke ork til å gjøre noenting, det er min oppgave å sitte i sofaen og glo...min livsoppgave og legge meg om kvelden for så å stå opp til det samme. I morgen må jeg dusje og det er tiltak, gjør det annenhver dag. Vil dette bli bedre hvis jeg går over til sprøyte? Hva om det er sykdommen min, kan det hjelpe med lamictal da? Det lurer jeg på. Ringte legesenteret i dag, skal ta serumkonsentrasjon i morgen men jeg tror ikke det blir noe av. Jeg orker vel ikke ut. Dette høres tungt ut Stjernestøv. Jeg håper du drar i morgen, det blir dessverre ikke bedre av å ikke gå. Hva mener akutt-teamet du bør gjøre, er det de som rådet deg til å ta måling? 0 Siter
FGT Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 Jeg isolerer meg fra omverden og gjør ikke noe hjemme heller, bare sitter her og stirrer hele dagen. Min sønn sa til meg i dag "Du sitter jo bare der hele dagen, det må være kjedelig", og det er det. Har ikke ork til å gjøre noenting, det er min oppgave å sitte i sofaen og glo...min livsoppgave og legge meg om kvelden for så å stå opp til det samme. I morgen må jeg dusje og det er tiltak, gjør det annenhver dag. Vil dette bli bedre hvis jeg går over til sprøyte? Hva om det er sykdommen min, kan det hjelpe med lamictal da? Det lurer jeg på. Det er nok ikke lett å være deg, for du er kommet inn i noe, og er fanget av eller i deg selv. Som igjen fører til isolasjon. Det er lett å sitte her å gi råd, men du må bare komme ut av denne isolasjonen. Ringte legesenteret i dag, skal ta serumkonsentrasjon i morgen men jeg tror ikke det blir noe av. Jeg orker vel ikke ut. 0 Siter
FGT Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 (endret) Her ble jeg også fanget inn i teksten i midten og kom meg ikke ut av det igjen. Beklager, men det jeg vil tilføye er at så lenge du arbeider med å komme deg ut av den isolasjonen, så tror jeg du vil lykkes med det.Nå er i hverfall kommet med ut fra isolasjonen. Endret 5. mars 2015 av FGT 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Skrevet 5. mars 2015 Dette høres tungt ut Stjernestøv. Jeg håper du drar i morgen, det blir dessverre ikke bedre av å ikke gå. Hva mener akutt-teamet du bør gjøre, er det de som rådet deg til å ta måling? Jeg var og tok serum, det var psykiateren i teamet som mente jeg burde det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Skrevet 5. mars 2015 Her ble jeg også fanget inn i teksten i midten og kom meg ikke ut av det igjen. Beklager, men det jeg vil tilføye er at så lenge du arbeider med å komme deg ut av den isolasjonen, så tror jeg du vil lykkes med det.Nå er i hverfall kommet med ut fra isolasjonen. Får jobbe med det ja, det er ikke lett når alt er så tungt. 0 Siter
FGT Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 (endret) Får jobbe med det ja, det er ikke lett når alt er så tungt. Nei, derfor er det en prosess over noe tid. Medesiner kan jo være til hjelp hvis du er depremert, og litt vilje må jo til uansett. Så trenger de fleste mye kjærlig oppmuntring, og at de viser oppriktig at de bryr seg om deg, kan bety mye hvis også har en lav selvfølelse . Endret 5. mars 2015 av FGT 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Skrevet 5. mars 2015 Nei, derfor er det en prosess over noe tid. Medesiner kan jo være til hjelp hvis du er depremert, og litt vilje må jo til uansett. Så trenger de fleste mye kjærlig oppmuntring, og at de viser oppriktig at de bryr seg om deg, kan bety mye hvis også har en lav selvfølelse . Ja må jo bruke litt tid på det. Får se hvordan det blir med medisiner, jeg vet ikke. 0 Siter
XbellaX Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 Jeg var og tok serum, det var psykiateren i teamet som mente jeg burde det. Så flott at du kom deg avsted. Hvordan opplever du dialogen nå? Er den bedret? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Skrevet 5. mars 2015 Så flott at du kom deg avsted. Hvordan opplever du dialogen nå? Er den bedret? Syns sykepleieren er grei da. Men ble litt paff, når psykiateren mente jeg trengte innleggelse for å skifte medisin eller gå over til sprøyte. Føler ikke for det akkurat nå. 0 Siter
XbellaX Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 Syns sykepleieren er grei da. Men ble litt paff, når psykiateren mente jeg trengte innleggelse for å skifte medisin eller gå over til sprøyte. Føler ikke for det akkurat nå. Du har jo nærmest sittet bom stille de siste månedene, er det ikke ganske ok å forsøke få en orden på medisinene dine sammen med dem fremfor å sjonglere på egenhånd slik du har gjort tidligere. Nå kan du gjøre det i trygge rammer. Å leve slik du gjør nå er ikke ok, tydeligvis har de sett dette og de vil prøve å gjøre noe med det, slik sett er det jo et bra initiativ. Tygg på det ihvertfall stjerna, drøvtygg på det :-) 0 Siter
slabbedask Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 (endret) Syns sykepleieren er grei da. Men ble litt paff, når psykiateren mente jeg trengte innleggelse for å skifte medisin eller gå over til sprøyte. Føler ikke for det akkurat nå. Er det bedre å fortsette som nå? Endret 5. mars 2015 av slabbedask 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 Du har jo nærmest sittet bom stille de siste månedene, er det ikke ganske ok å forsøke få en orden på medisinene dine sammen med dem fremfor å sjonglere på egenhånd slik du har gjort tidligere. Nå kan du gjøre det i trygge rammer. Å leve slik du gjør nå er ikke ok, tydeligvis har de sett dette og de vil prøve å gjøre noe med det, slik sett er det jo et bra initiativ. Tygg på det ihvertfall stjerna, drøvtygg på det :-) Klokt innlegg! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mars 2015 Forfatter Skrevet 6. mars 2015 Du har jo nærmest sittet bom stille de siste månedene, er det ikke ganske ok å forsøke få en orden på medisinene dine sammen med dem fremfor å sjonglere på egenhånd slik du har gjort tidligere. Nå kan du gjøre det i trygge rammer. Å leve slik du gjør nå er ikke ok, tydeligvis har de sett dette og de vil prøve å gjøre noe med det, slik sett er det jo et bra initiativ. Tygg på det ihvertfall stjerna, drøvtygg på det :-) Ja skal tygge på det, har litt tid å tenke meg om på :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. mars 2015 Forfatter Skrevet 6. mars 2015 Er det bedre å fortsette som nå? Nei er lei nå... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.